У статті здійснений аналіз особливостей реалізації основних компонентів фітнес-програми силового спрямування з дітьми молодшого шкільного та середнього віку. Актуалізовано розуміння фітнес-програми, як системно організована послідовність діяльності, що спрямована на сприяння розвитку фітнесу. Автор зазначає, що добре спланована фітнес-програма має вміщати в собі як аеробне тренування задля розвитку кардіо-респіраторної витривалості, так і силове наповнення тренування задля розвитку сили та силової витривалості.
Стверджується, що основними компонентами фітнес-програми силового спрямування є кардіо-респіраторна витривалість, сила, силова витривалість, гнучкість. Автором уточнено, що задля функціонального розвитку організму людини у фітнес-програмах мають бути раціонально окреслені обсяги активності рухів та показники частоти серцевого скорочення. Зазначено, що ключовими факторами побудови фітнес-програм силового спрямування є дотримання принципів специфічності, суперкомпенсації, індивідуалізації, систематичності та безпечності.
Автором здійснено окреслення особливостей побудови фітнес-програми з силовим наповненням для дітей. З’ясовано, що вирішальною умовою забезпечення оптимально-ефективного впливу на організм є відповідність величини навантажень.
The article analyzes the peculiarities of the implementation of the main components of the strength training program with children of primary and secondary school age. The understanding of the fitness program as a systematically organized sequence of activities aimed at promoting the development of fitness has been updated. The author notes that a well-planned fitness program should include both aerobic training to develop cardiorespiratory endurance and strength training to develop strength and power endurance. It is claimed that the main components of a strength-oriented fitness program are cardiorespiratory endurance, strength, power endurance, and flexibility. The author clarified that for the functional development of the human body in fitness programs, the volumes of movement activity and indicators of heart rate should be rationally defined. It is noted that the key factors in building strength training programs are compliance with the principles of specificity, supercompensation, individualization, systematicity, and safety.
The author outlined the features of building a fitness program with strength training for children. It was found that the decisive condition for ensuring optimal and effective impact on the body is the correspondence of the amount of loads.