ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Марамуха, Н. П.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-09-09T11:01:33Z | |
dc.date.available | 2024-09-09T11:01:33Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Марамуха, Н. П. Результати дослідної роботи з формування готовності майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до надання долікарської допомоги / Н. П. Марамуха // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 8 (181). – С. 143-148. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46077 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблематиці формування готовності майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до надання долікарської допомоги в умовах освітнього процесу закладу вищої освіти. Готовність до надання долікарської допомоги представлена як професійна якість, що забезпечує відповідність майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту вимогам професійної діяльності в ситуаціях виникнення травм і невідкладних станів у спортсменів і споживачів фізкультурно-спортивних послуг. На основі аналізу наукових джерел, доведено, що питання підготовки майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до надання долікарської допомоги розроблено недостатньо. На цій основі зроблено висновок про доцільність проведення наукового дослідження, спрямованого на перевірку ефективності інноваційних підходів і засобів навчанню студентів спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» діям у ситуаціях виникнення травм і невідкладних станів у процесі професійної діяльності. Описано дослідну роботу з перевірки ефективності інноваційних методичних напрацювань з підготовки здобувачів освіти до надання долікарської допомоги у професійній діяльності. Зокрема, дана характеристика: залежній і незалежній змінним; експериментальній і контрольній вибіркам; дизайну дослідження; методам збору даних, серед яких тест знань, ситуативні завдання, імітаційні завдання по наданню долікарської допомоги в типових ситуаціях спортивної діяльності). Висвітлено результати дослідної роботи в експериментальному та контрольному закладах вищої освіти. Представлено кростабуляцію даних і гістограми їхнього розподілу, результати порівняння даних за критерієм Манна-Уїтні. На основі інтерпретації результатів дослідної роботи сформульовано висновок про ефективність авторських методичних напрацювань у контексті формування у майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту готовності до надання долікарської допомоги. | uk |
dc.description.abstract | The article is devoted to the problem of forming the readiness of future bachelor’s of physical culture and sports to provide pre-medical care in the conditions of the educational process of a higher education institution. Readiness to provide pre-medical care is presented as a professional quality that ensures the compliance of future bachelor’s of physical culture and sports with the requirements of professional activity in situations of injuries and emergencies in athletes and consumers of physical culture and sports services. Based on the analysis of scientific sources, it has been proven that the issue of preparing future bachelor’s of physical culture and sports to provide pre-medical care is insufficiently developed. On this basis, a conclusion was made about the expediency of conducting a scientific study aimed at checking the effectiveness of innovative approaches and means of teaching students of the specialty 017 "Physical culture and sports" actions in situations of injuries and emergencies in the course of professional activity. The research work on checking the effectiveness of innovative methodological developments in training students to provide pre-medical assistance in professional activities is described. In particular, this characteristic is: dependent and independent variables; experimental and control samples; research design; methods of data collection, including a knowledge test, situational tasks, simulation tasks for providing pre-medical assistance in typical situations of sports activities). The results of research work in experimental and control institutions of higher education are highlighted. Cross-tabulation of data and histograms of their distribution, results of data comparison according to the Mann-Whitney test are presented. On the basis of the interpretation of the results of the research work, a conclusion was formulated about the effectiveness of the author's methodical studies in the context of the formation of the readiness of future bachelors of physical culture and sports to provide pre-medical care. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.subject | бакалаври фізичної культури і спорту | uk |
dc.subject | дослідження | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.subject | показники | uk |
dc.subject | засоби оцінювання | uk |
dc.subject | долікарська допомога | uk |
dc.subject | readiness | uk |
dc.subject | bachelors of physical culture and sports | uk |
dc.subject | research | uk |
dc.subject | criteria | uk |
dc.subject | indicators | uk |
dc.subject | assessment tools | uk |
dc.subject | pre-medical care | uk |
dc.title | Результати дослідної роботи з формування готовності майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до надання долікарської допомоги | uk |
dc.title.alternative | Results of research work on forming the readiness of future bachelors of physical culture and sports to provide pre-medical care | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378:796.071.4 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.8(181).27 |