Порушення зору у школярів негативно впливають на їхню фізичну підготовленість та обумовлюють наявність моторних порушень внаслідок малорухливого способу життя та гіподинамії. Мета статті – визначити відмінності у показниках фізичної підготовленості школярів 13 років із порушенням зору, які відносять до різних спеціальних медичних груп. В узагальненому вигляді можна зафіксувати, що у групі 13 річних школярів із порушенням зору більше таких, хто має достатню або задовільну швидкість та спритність, задовільний рівень сили, витривалості та гнучкості. Отримані дані наукового дослідження дозволяють припустити, що школярі 13 років з різних спеціальних медичних груп А та Б можуть бути залучені до занять з фізичної культури за однаковими програмами. Перспективи подальших досліджень. Подальші наукові дослідження будуть присвячені розробці та впровадженню сучасної програми адаптивного фізичного виховання для школярів 13 років із порушенням зору.
Visual impairments in schoolchildren negatively affect their physical fitness and lead to the presence of motor impairments due to a sedentary lifestyle and hypodynamia. The purpose of the article is to determine the differences in the indicators of physical fitness of 13-year-old schoolchildren with visual impairments, who belong to different special medical groups. In general, it can be noted that in the group of 13-year-old schoolchildren with visual impairment, there are more of those who have sufficient or satisfactory speed and dexterity, a satisfactory level of strength, endurance and flexibility. The obtained data of the scientific research allow us to assume that 13-year-old schoolchildren from different special medical groups A and B can be involved in physical education classes according to the same programs. Prospects for further research. Further scientific research will be devoted to the development and implementation of a modern program of adaptive physical education for 13-year-old schoolchildren with visual impairment.