Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методичні засади формування навичок хорового менеджменту студентів педагогічних коледжів у процесі фахової підготовки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ярмолюк, Олена Валеріївна
dc.date.accessioned 2024-07-24T13:50:45Z
dc.date.available 2024-07-24T13:50:45Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ярмолюк Олена Валеріївна. Методичні засади формування навичок хорового менеджменту студентів педагогічних коледжів у процесі фахової підготовки : дис. ... докт. філос. : 01 Освіта, спеціальність 014 - Середня освіта (музичне мистецтво) / Ярмолюк Олена Валеріївна ; наук. керівник Горбенко Сергій Семенович ; Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2024. – 251 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45838
dc.description.abstract У дисертації висвітлено цілісне дослідження проблеми формування навичок хорового менеджменту студентів педагогічних коледжів у процесі їхньої фахової підготовки. У дисертаційному дослідженні запропоновано структурно-функціональну модель процесу фахової диригентсько-хорової підготовки студентів педагогічних коледжів в досліджуваному ракурсі, що містить наступні блоки – концептуально-цільовий (мета підготовки, науково-педагогічні засади формування, структурно-змістові компоненти підготовленості, педагогічний потенціал «хорового менеджменту»), діагностувальний (критерії, показники, прогнозовані рівні сформованості та методичні засади діагностування), методичний (сформовані якості хорового менеджменту як одні з ключових компетенцій майбутнього керівника вокально-хорового колективу – загально-теоретичного циклу, професійно-практичні та особистісно-орієнтовані; комплекс педагогічних умов підготовки та поетапна методика в єдності форм і методичних засад домінантного впливу на структурно-змістові компоненти сформованості), результативний (очікуване підвищення рівнів підготовленості студентів педагогічних коледжів як майбутніх керівників вокально-хорових колективів). uk
dc.description.abstract The dissertation focuses on a comprehensive study of the development of choral management skills among pedagogical college students as part of their professional training. It analyzes the state of development of choral management skills among future vocal and choral ensemble managers and teachers of musical art in general secondary education institutions. In the dissertation study, a structural-functional model of the process of professional conducting and choral training for students in pedagogical colleges was introduced. This model comprises the following components: conceptual-target (training purpose, scientific and pedagogical principles, structural and content components, pedagogical potential of "choral management"), diagnostic (criteria, indicators, expected levels of development, and methodical principles of diagnosis), methodical (developed qualities of choral management as a key competency of future vocal and choral group leaders – general-theoretical cycle, professional-practical and personal-oriented; comprehensive pedagogical training conditions and a step-by-step method using various forms and methodological principles), and effective (anticipated improvement in the preparation level of pedagogical college students as future leaders of vocal and choral groups). uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject менеджмент uk
dc.subject менеджмент освітньої галузі uk
dc.subject хоровий менеджмент uk
dc.subject диригентсько-хорова підготовка uk
dc.subject заклади фахової передвищої та вищої освіти (педагогічні коледжі) uk
dc.subject здобувачі освіти (студенти) uk
dc.subject методичні засади uk
dc.subject майбутні керівники вокально-хорових колективів uk
dc.subject management of the educational field uk
dc.subject choral management uk
dc.subject conducting and choral training in professional pre-higher and higher education institutions (pedagogical colleges) uk
dc.subject students uk
dc.subject methodological principles uk
dc.subject future leaders of vocal and choral ensembles uk
dc.title Методичні засади формування навичок хорового менеджменту студентів педагогічних коледжів у процесі фахової підготовки uk
dc.title.alternative Methodical Principles for Developing Choral Management Skills in Students of Pedagogical Colleges During Professional Training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.58:78.087.68:005.551 (043)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics