У дисертації висвітлено цілісне дослідження проблеми формування навичок хорового менеджменту студентів педагогічних коледжів у процесі їхньої фахової підготовки. У дисертаційному дослідженні запропоновано структурно-функціональну модель процесу фахової диригентсько-хорової підготовки студентів педагогічних коледжів в досліджуваному ракурсі, що містить наступні блоки – концептуально-цільовий (мета підготовки, науково-педагогічні засади формування, структурно-змістові компоненти підготовленості, педагогічний потенціал «хорового менеджменту»), діагностувальний (критерії, показники, прогнозовані рівні сформованості та методичні засади діагностування), методичний (сформовані якості хорового менеджменту як одні з ключових компетенцій майбутнього керівника вокально-хорового колективу – загально-теоретичного циклу, професійно-практичні та особистісно-орієнтовані; комплекс педагогічних умов підготовки та поетапна методика в єдності форм і методичних засад домінантного впливу на структурно-змістові компоненти сформованості), результативний (очікуване підвищення рівнів підготовленості студентів педагогічних коледжів як майбутніх керівників вокально-хорових колективів).
The dissertation focuses on a comprehensive study of the development of choral management skills among pedagogical college students as part of their professional training. It analyzes the state of development of choral management skills among future vocal and choral ensemble managers and teachers of musical art in general secondary education institutions. In the dissertation study, a structural-functional model of the process of professional conducting and choral training for students in pedagogical colleges was introduced. This model comprises the following components: conceptual-target (training purpose, scientific and pedagogical principles, structural and content components, pedagogical potential of "choral management"), diagnostic (criteria, indicators, expected levels of development, and methodical principles of diagnosis), methodical (developed qualities of choral management as a key competency of future vocal and choral group leaders – general-theoretical cycle, professional-practical and personal-oriented; comprehensive pedagogical training conditions and a step-by-step method using various forms and methodological principles), and effective (anticipated improvement in the preparation level of pedagogical college students as future leaders of vocal and choral groups).