У дисертації досліджено актуальну проблему формування досвіду скрипкового виконавства в майбутніх учителів музичного мистецтва із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Набуття досвіду скрипкового виконавства із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій у контексті формування професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва потребує накопичення певної критичної маси особистісного інформаційно-комунікаційного досвіду, який дозволив би забезпечити удосконалення процесу скрипкової підготовки за рахунок нарощування інформаційних ресурсів щодо музичної педагогіки та виконавства, інтегрованість отриманої мистецтвознавчої, музично-педагогічної інформації тощо. Розглянуто поняття «інформаційно-комунікаційні технології», що інтегрує в собі два змістові сенси. Перший сенс стосується безпосередньо інформаційних технологій тобто певних уніфікованих технологій, спрямованих на створення, накопичення програмного продукту, на можливість доступу до інформації та її збереження, зміну тощо. Другий змістовий сенс стосується медійних комунікацій та трансляцій, засобів аудіо-обробки контенту та його візуалізації, а також подальшого транслювання за допомогою як дротового, так і бездротового зв’язку, що дозволяє користувачам аудіо-візуальне споживання інформації. Сутність інформаційно-комунікаційних технологій полягає в тому, що ефективне забезпечення та практична їх реалізації актуалізуються у сфері практичного їх використання шляхом мережевої конвергенції в єдину систему аудіовізуалізуючих засобів зв’язку із телефонними та безпосередньо комп’ютерними засобами. Така об’єднуюча система функціонує за допомогою єдиного сигналу щодо її регулювання та управління нею.
The dissertation examines the actual problem of forming the experience of violin performance in future music teachers with the use of information and communication technologies. Gaining experience in violin performance with the use of information and communication technologies in the context of the formation of the professional competence of a future music teacher requires the accumulation of a certain critical mass of personal information and communication experience, which would allow to ensure the improvement of the process of violin training due to the increase of information resources regarding musical pedagogy and performance, integration received art history, music and pedagogical information, etc. The concept of "information and communication technologies", which integrates two meaningful meanings, is considered. The first meaning refers directly to information technologies, that is, certain unified technologies aimed at creating and accumulating a software product, the possibility of accessing information and its preservation, change, etc. The second content sense refers to media communications and broadcasts, means of audio-processing of content and its visualization, as well as further broadcasting using both wired and wireless communication, which allows users to audio-visually consume information. The essence of information and communication technologies is that their effective provision and practical implementation are actualized in the field of their practical use through network convergence into a single system of audiovisual means of communication with telephone and directly computer means. Such a unified system functions with a single signal for its regulation and control.