Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування транскультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у системі неперервної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цзі Чжидань
dc.date.accessioned 2024-07-15T11:45:47Z
dc.date.available 2024-07-15T11:45:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Цзі Чжидань. Формування транскультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у системі неперервної освіти : дис. ... доктора філософії : 011 - Освітні, педагогічні науки ; 01 Освіта / Цзі Чжидань ; наук керівник Хижна Ольга Петрівна ; Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2023. – 212 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45781
dc.description.abstract Актуальність дослідження полягає у глибокій потребі вести дискусію навколо представлених теорій і наукових концепцій та необхідності в нових прочитаннях цих теорій, а також можливості точного визначення означених термінів з урахуванням їхніх семантичних діапазонів (оскільки занадто часто ці діапазони плутають один з одним, а подані терміни вважаються синонімами). Пошук шляхів вирішення проблеми формування транскультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у системі неперервної освіти визначається не лише важливістю розвитку освітньої галузі як потенціалу розвитку будь-якого суспільства, а й тому, що у сучасному суспільстві дослідження такого напряму можуть виступати інтегративною основою не лише зростання окремого індивіда, будь-якої малої або великої соціальної групи, а, можливо, навіть нації в цілому. Розроблена модель формування транскультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва включала організаційно-інформаційний, пошуково-збагачувальний і контрольно-узагальнюючий етапи та визначені педагогічні умови підвищення ефективності цього процесу. Виконане наукове дослідження має завершений характер, однак не висвітлює усіх теоретичних, методичних та практичних аспектів порушеної проблеми. Потребує подальшого ґрунтовного вивчення питання щодо вдосконалення транскультурної компетентності здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти на засадах наступності. Подальші напрацювання охоплюватимуть вивчення потенціалу праксеологічного підходу для професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті формування у них транскультурної компетентності. uk
dc.description.abstract The relevance of the research lies in the deep need to conduct a discussion around the presented theories and scientific concepts and the need for new readings of these theories, as well as the possibility of precise definition of the specified terms taking into account their semantic ranges (because too often these ranges are confused with each other and the terms given are too common and considered as synonyms). Finding ways to solve the problem of formation transcultural competence of future music teachers in the system of continuous education is determined not only by the importance of development of the educational field as a development potential of any society, but also because in modern society, research in this direction can be performed by the integrative basis is not only the growth of an individual, any individual small or large social group, and perhaps even the nation as a whole. A model of the formation of transcultural competence has been developed for the future music teachers included organizational-informative, search-enrichment and control-generalization stages and defined pedagogical conditions for increasing the efficiency of this process. As a result of implementation in professional training of future teachers of musical art the author's organizational and pedagogical model formation of transcultural competence of students identified pedagogical conditions for students of higher education in EG have been achieved significantly by improvement of all components of transcultural competence, instead of no mathematically significant results were recorded for the respondents of the CG. The scientific research which carried out has a completed character, but it does not cover all theoretical, methodical and practical aspects of the raised problems. Needs further thorough study of the issue regarding improvement of the transcultural competence of the applicants of the second (master's) level of higher education on the basis of continuity. Further work will cover the study of the praxeological potential approach to professional training of future music teachers in the context of forming their transcultural competence. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject транскультурна компетентність uk
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject організаційно-педагогічна модель uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject толерантність uk
dc.subject культурна емпатія uk
dc.subject моделі транскультурної, кроскультурної та інтеркультурної підготовки uk
dc.subject трансгресія uk
dc.subject transcultural competence uk
dc.subject future teachers of musical art uk
dc.subject professional training uk
dc.subject organizational and pedagogical model uk
dc.subject educational process uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject tolerance uk
dc.subject cultural empathy uk
dc.subject models of transcultural, crosscultural and intercultural training uk
dc.subject transgression uk
dc.title Формування транскультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у системі неперервної освіти uk
dc.title.alternative Formation of transcultural competence of future music teachers in the system of continuous education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.091.3:37.011.3-051]:78:008-047.22]:37.044-022.332(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу