Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Дун Цзяньбін
dc.date.accessioned 2024-07-15T11:11:00Z
dc.date.available 2024-07-15T11:11:00Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Дун Цзяньбін. Формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки : дис. ... доктора філософії : 01 Освіта (Освіта/Педагогіка); 014 Середня освіта (музичне мистецтво) / Дун Цзяньбін; наук. керівник Степанова Людмила Павлівна ; Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2022. – 210 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45775
dc.description.abstract Наукова новизна і теоретичне значення дослідження полягає в тому, що вперше: розроблено поетапну методику формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки, розкрито сутність і зміст, визначено компоненту структуру творчого потенціалу студентів факультеті мистецтв у контексті традицій і сучасних тенденцій розвитку мистецтва, розроблено критерії та показники, критеріально-рівневі характеристики сформованості означеного феномена, визначено принципи та виявлено педагогічні умови, що забезпечують ефективність його формування. Розроблено методичну модель формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки. Уточнено зміст понять «творчий потенціал студентів факультеті мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки», «музично-хореографічна підготовка». Удосконалено форми та методи, спрямовані на формування творчого потенціалу студентів факультеті мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки, що передбачає становлення особистості у контексті міжпредметної інтеграції знань, практичного досвіду сприйняття та розуміння мистецьких явиш і способів мистецького самовираження у майбутній мистецько-педагогічній діяльності. Подальшого розвитку набули науково-педагогічні ідеї щодо вирішення проблеми творчої діяльності студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки. uk
dc.description.abstract The scientific novelty and theoretical significance of the research is that for the first time: a step-by-step method of forming the creative potential of students of the faculties of arts in the process of music and choreographic training was developed, the essence and content were revealed, the component structure of the creative potential of students of the faculties of arts was determined in the context of traditions and modern trends in the development of art, criteria and indicators, criterion-level characteristics of the formation of the given phenomenon were developed, principles were defined and pedagogical conditions that ensure the effectiveness of its formation were identified. A methodical model of forming the creative potential of students of the faculties of arts in the process of music and choreographic training was developed. The content of the terms "creative potential of students of the faculties of arts in the process of music-choreography training", "music-choreography training" has been clarified. Forms and methods aimed at forming the creative potential of students of the faculties of arts in the process of music and choreographic training, which involves the formation of personality in the context of interdisciplinary integration of knowledge, practical experience of perception and understanding of artistic phenomena and methods of artistic self-expression in future artistic and pedagogical activities, have been improved. Scientific and pedagogical ideas regarding solving the problem of creative activity of art faculty students in the process of music and choreographic training gained further development. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject творчий потенціал особистості uk
dc.subject студенти факультетів мистецтв uk
dc.subject мистецько-педагогічна та мистецько-виконавська діяльність uk
dc.subject художня інтерпретація uk
dc.subject художній світогляд uk
dc.subject синтез мистецтв uk
dc.subject мистецька освіта uk
dc.subject creative potential of the individual uk
dc.subject students of art faculties uk
dc.subject artistic and pedagogical activity uk
dc.subject artistic and performing arts activity uk
dc.subject artistic interpretation uk
dc.subject artistic worldview uk
dc.subject synthesis of arts uk
dc.subject art education uk
dc.title Формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки uk
dc.title.alternative Formation of creative potential of arts faculty students in the process of music and choreographic training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.091.3:[78+793.3]-051:37.015.31](043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics