Наукова новизна і теоретичне значення дослідження полягає в тому, що вперше: розроблено поетапну методику формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки, розкрито сутність і зміст, визначено компоненту структуру творчого потенціалу студентів факультеті мистецтв у контексті традицій і сучасних тенденцій розвитку мистецтва, розроблено критерії та показники, критеріально-рівневі характеристики сформованості означеного феномена, визначено принципи та виявлено педагогічні умови, що забезпечують ефективність його формування. Розроблено методичну модель формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки. Уточнено зміст понять «творчий потенціал студентів факультеті мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки», «музично-хореографічна підготовка». Удосконалено форми та методи, спрямовані на формування творчого потенціалу студентів факультеті мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки, що передбачає становлення особистості у контексті міжпредметної інтеграції знань, практичного досвіду сприйняття та розуміння мистецьких явиш і способів мистецького самовираження у майбутній мистецько-педагогічній діяльності. Подальшого розвитку набули науково-педагогічні ідеї щодо вирішення проблеми творчої діяльності студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки.
The scientific novelty and theoretical significance of the research is that for the first time: a step-by-step method of forming the creative potential of students of the faculties of arts in the process of music and choreographic training was developed, the essence and content were revealed, the component structure of the creative potential of students of the faculties of arts was determined in the context of traditions and modern trends in the development of art, criteria and indicators, criterion-level characteristics of the formation of the given phenomenon were developed, principles were defined and pedagogical conditions that ensure the effectiveness of its formation were identified. A methodical model of forming the creative potential of students of the faculties of arts in the process of music and choreographic training was developed. The content of the terms "creative potential of students of the faculties of arts in the process of music-choreography training", "music-choreography training" has been clarified. Forms and methods aimed at forming the creative potential of students of the faculties of arts in the process of music and choreographic training, which involves the formation of personality in the context of interdisciplinary integration of knowledge, practical experience of perception and understanding of artistic phenomena and methods of artistic self-expression in future artistic and pedagogical activities, have been improved. Scientific and pedagogical ideas regarding solving the problem of creative activity of art faculty students in the process of music and choreographic training gained further development.