Побудова iнновацiйного суспiльства знань в Українi — надважке й надважливе завдання. Українському народу необхiдно зрозумiти i прийняти саму iдею iнновацiйного суспiльства знань, створити взаємопов’язанi iнновацiйну економiку та економiку знань для сприяння загальному економiчно-технiчному зростанню та розвитку країни. Також, необхiдно докласти значних зусиль для реалiзацiї цiєї iдеї та створити передову країну з високим рiвнем iнтелекту i виробництва. Вплив академiчного капiталiзму на формування iн-новацiйної полiтики у сферi народного господарства, включаючи вищу освiту i науку, є вирiшальним для реальних трансформацiйних змiн у цiй сферi i сприяє створенню iнновацiйного середовища. Iнновацiйнi перетворення вiд-буваються в рамках iнновацiйної полiтики, визначеної керiвниками цiєї сфери. Iнновацiйна полiтика у сферi вищої освiти є сполучною ланкою мiж полiтикою науково-дослiдної та науково-технологiчної дiяльностi, пошуком i поширенням знань, освiтою, пiдготовкою квалiфiкованих спецiалiстiв у сферi технологiчного розвитку, промислової полiтики, екологiчної полiтики.
Iнновацiйна полiтика у сферi промисловостi, вищої освiти i науки є однiєю з основних складових державної соцiально-економiчної полiтики, орiєнтованої на соцiальний розвиток та економiчне зростання, i спрямована на створення сприятливих умов для виведення на ринок нових iдей, створених у цiй галузi. Стаття присвячена дослiдженню умов побудови iнновацiйного суспiльства знань в Українi, впровадження рiзноманiтних iнновацiй i реформування промислового та гуманiтарного секторiв народно-господарського комплексу, що є важливим i актуальним завданням в українськiй науцi. Вивчення умов створення i функцiонування iнформацiйного та iнновацiйного суспiльства у складi суспiльства знань є подальшим кроком у розвитку економiчної теорiї. Також зазначається, що академiчний капiталiзм робить iнновацiйний розвиток сфери народного господарства, вищої освiти та науки реальним i неминучим. Для розумiння перспективних напрямкiв такого розвитку потрiбнi як теоретичнi дослiдження, так i практичнi експерименти, а також створення базових знань у цiй галузi.
Building an innovative knowledge society in Ukraine is a very difficult and important task. The Ukrainian people need to understand and accept the idea of an innovative knowledge society, to create an interconnected innovative economy and a knowledge economy to promote the country’s general economic and technical growth and development. Also, it is necessary to make significant efforts to implement this idea and create an advanced country with a high level of intelligence and production. The influence of academic capitalism on the formation of innovative policy in the sphere of the national economy, including higher education and science, is decisive for real transformational changes in this sphere and contributes to the creation of an innovative environment. Innovative transformations take place within the framework of the innovation policy defined by the leaders of this field. Innovative policy in the field of higher education is a connecting link between the policy of scientific research and scientific and technological activity, the search and dissemination of knowledge, education, and training of qualified specialists in the field of technological development, industrial policy, and environmental policy. Innovation policy in the fields of industry, higher education, and science is one of the main components of the state’s socioeconomic policy, focused on social development and economic growth. It is aimed at creating favorable conditions for bringing new ideas created in this field to the market. The article is devoted to researching the conditions for building an innovative knowledge society in Ukraine, implementing various innovations, and reforming the industrial and humanitarian sectors of the national economic complex, which is an important and urgent task in Ukrainian science. Studying the conditions for the creation and functioning of the information and innovation society as part of the knowledge society is a further step in the development of economic theory. It is also noted that academic capitalism makes innovative development of the national economy, higher education, and science real and inevitable. To understand the promising directions of such development, theoretical research and practical experiments are needed, as well as the creation of basic knowledge in this field.