У статті розглядається проблема збереження рівня ефективності навчальної програми з дисципліни «Фізичне виховання» для студентів секцій спортивного клубу в умовах вимушеної ізоляції, спровокованої пандемією COVID-19 у 2020-2021 р.р. та військовими діями на території країни з 2022 року. «Сьогоднішня система освіти і науки має зазнати докорінних цифрових змін та відповідати світовим тенденціям цифрового розвитку для успішної реалізації кожною людиною свого потенціалу. На сьогодні дедалі більше професій потребують набуття високого рівня цифрових навичок та володіння новими технологіями. Викладачі ЗВО відкрили у вільному доступі платформи дистанційного навчання зі своїми навчальними матеріалами. Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» ЗВО вимушені були створити дистанційне навчання призначеного для «створення освітнього середовища, орієнтованого на задоволення потреб та інтересів здобувачів вищої освіти, зокрема надання можливостей для формування індивідуальної освітньої траєкторії.
The problem of maintaining the level of effectiveness of the curriculum in the discipline «Physical education» for students of sports club sections in the conditions of forced isolation caused by the COVID-19 pandemic in 2020-2021 is considered. and military actions on the territory of the country from 2022. «Today's system of education and science must undergo fundamental digital changes and correspond to the global trends of digital development in order for every person to successfully realize his potential. Today, more and more professions require the acquisition of a high level of digital skills and mastery of new technologies.Teachers of higher education institutions have opened distance learning platforms with their educational materials in free access. In accordance with the Law of Ukraine "On Higher Education", higher education institutions were forced to create distance learning designed to "create an educational environment focused on meeting the needs and interests of those seeking higher education, in particular, providing opportunities for the formation of an individual educational trajectory.