Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

«Sandplay»- пісочна гра – потужний потенціал формування основ критичного мислення дітей старшого дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Матвієнко, Олена Валеріївна
dc.contributor.author Довбня, Софія Олегівна
dc.contributor.author Шевченко, Ганна Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-06-13T10:36:11Z
dc.date.available 2024-06-13T10:36:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Матвієнко, О. В. «Sandplay»- пісочна гра – потужний потенціал формування основ критичного мислення дітей старшого дошкільного віку / О. В. Матвієнко, С. О. Довбня, Г. М. Шевченко // Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»): журнал. – Київ : Видавнича група «Наукові перспективи», 2024. – No 3(21). – С. 933-946. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45442
dc.description.abstract У статті на основі аналізу вітчизняного та зарубіжного дослідження, розкрито сутність поняття критичного мислення як складного поліфункціонального сприйняття соціального і природнього довкілля, його обробки та перетворення результатів під впливом пізнавальних інтересів, намірів чи суб'єктивних установок самої особистості, змістом, якого виступають різні чуттєві враження, що утворюють цілісний образ формування складніших форм розумової діяльності. Схарактеризовано основні закономірності формування основ критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку, які характеризуються певними виявами: незалежність мислення, відносна самостійність думок та їх висловлення; вміння відстоювати власну думку; виявлення власних помилок та адекватне ставлення до них; пошукова спрямованість мислення, прагнення до знаходження кращих варіантів вирішення завдань; вміння взаємодіяти з однолітками для знаходження спільного рішення. uk
dc.description.abstract The article, based on the analysis of domestic and foreign research, reveals the essence of the concept of critical thinking as a complex multifunctional perception of social and natural environment, its processing, and transformation of results under the influence of cognitive interests, intentions, or subjective attitudes of the individual. The content of critical thinking involves various sensory impressions that form a holistic image of the development of more complex forms of cognitive activity. The main regularities of forming the foundations of critical thinking in older preschool children are characterized by certain manifestations: independence of thinking, relative independence of thoughts and their expression; ability to defend one's own opinion; recognition of one's own mistakes and adequate attitude towards them; search-oriented thinking, a tendency to find better solutions to tasks; ability to interact with peers to find a common solution. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавнича група «Наукові перспективи» uk
dc.subject мислення uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject формування основ критичного мислення uk
dc.subject діти старшого дошкільного віку uk
dc.subject ігри з піском uk
dc.subject thinking uk
dc.subject critical thinking uk
dc.subject sand games uk
dc.subject formation of critical thinking foundations uk
dc.subject older preschool age uk
dc.title «Sandplay»- пісочна гра – потужний потенціал формування основ критичного мислення дітей старшого дошкільного віку uk
dc.title.alternative Sandbox Play - Powerful Potential for the Formation of Critical Thinking Foundations in Older Preschool Children uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.2.015:31: 159.955
dc.identifier.doi https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-3(21)-933-946


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics