Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Картина світу – складова формування світогляду раннього дитинства: філософсько-психолого-педагогічний контекст

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шулигіна, Раїса Андріївна
dc.contributor.author Довбня, Софія Олегівна
dc.date.accessioned 2024-05-30T13:13:58Z
dc.date.available 2024-05-30T13:13:58Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Шулигіна, Р. А. Картина світу – складова формування світогляду раннього дитинства: філософсько-психолого-педагогічний контекст / Р. А. Шулигіна, С. О. Довбня // Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження) : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичній конференції з нагоди відзначення 190 річниці Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, 20 березня 2024 року, м. Київ, Україна / за заг. ред.: Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. − Київ : УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. − С. 50-59. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45302
dc.description.abstract В статті розкривається сутність проблеми формування світогляду раннього дитинства, її важливість для збереження благополуччя і розвитку зростаючої особистості; аналізуються дослідження з порушеної проблеми в контексті філософсько-педагогічних учень та формулюються позиції власного бачення авторів доробку на створення картини світу раннього дитинства; розглядається система цінностей та ідеалів як принципів духовного збагачення особистості, що здійснюється в єдності чуттєвих і раціональних процесів у тісній взаємодії дитина-батьки-педагог; акцентується увага на важливості гри – провідного виду діяльності дитини, як основи пізнання картини світу в структурі формування світогляду раннього дитинства. uk
dc.description.abstract The article reveals the essence of the problem of forming the worldview of early childhood, its importance for the well-being and development of a growing personality; analyzes the research on the problem in the context of philosophical and pedagogical doctrines and formulates the positions of the authors' own vision of the creation of a picture of the world of early childhood; considers the system of values and ideals as principles of spirituality of the individual, which is carried out in the unity of sensual and rational processes in the interaction of child-parent-teacher; emphasizes the importance of play, the leading activity of the child, as the basis for cognition of the world picture in the structure of the formation of the worldview of early childhood. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject світогляд uk
dc.subject особистість uk
dc.subject цінності uk
dc.subject раннє дитинство uk
dc.subject гра uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject різні види активностей дітей uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject worldview uk
dc.subject personality uk
dc.subject values uk
dc.subject early childhood uk
dc.subject play uk
dc.subject development uk
dc.subject different types of children's activities uk
dc.subject preschool age uk
dc.title Картина світу – складова формування світогляду раннього дитинства: філософсько-психолого-педагогічний контекст uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37:159.9]: 140.8-053.4


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу