В статті розкривається сутність проблеми формування світогляду раннього дитинства, її важливість для збереження благополуччя і розвитку зростаючої особистості; аналізуються дослідження з порушеної проблеми в контексті філософсько-педагогічних учень та формулюються позиції власного бачення авторів доробку на створення картини світу раннього дитинства; розглядається система цінностей та ідеалів як принципів духовного збагачення особистості, що здійснюється в єдності чуттєвих і раціональних процесів у тісній взаємодії дитина-батьки-педагог; акцентується увага на важливості гри – провідного виду діяльності дитини, як основи пізнання картини світу в структурі формування світогляду раннього дитинства.
The article reveals the essence of the problem of forming the worldview of early childhood, its importance for the well-being and development of a growing personality; analyzes the research on the problem in the context of philosophical and pedagogical doctrines and formulates the positions of the authors' own vision of the creation of a picture of the world of early childhood; considers the system of values and ideals as principles of spirituality of the individual, which is carried out in the unity of sensual and rational processes in the interaction of child-parent-teacher; emphasizes the importance of play, the leading activity of the child, as the basis for cognition of the world picture in the structure of the formation of the worldview of early childhood.