ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гончарук, Д. І. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-30T06:44:05Z | |
dc.date.available | 2024-05-30T06:44:05Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гончарук, Д. І. Організаційно-педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх офіцерів у ВВНЗ з урахуванням досвіду російсько-української війни / Д. І. Гончарук // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 5 (178). – С. 54-57. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45260 | |
dc.description.abstract | Cтаття присвячена вивченню та аналізу організаційно-педагогічних умов, які сприяють формуванню лідерських якостей майбутніх офіцерів у військових вищих навчальних закладах. Зокрема, досліджуються ключові аспекти підготовки військових кадрів із застосуванням досвіду, набутого під час російсько-української війни. Автори статті визначають необхідність включення лідерських компетенцій у професійні стандарти, акцентують на соціальній обумовленості навчання та розглядають роль викладацького складу у формуванні лідерських якостей. Дослідження базується на практичному досвіді українських вищих військових навчальних закладів та враховує виклики, що виникають у контексті воєнного конфлікту. | uk |
dc.description.abstract | This article is devoted to the consideration of organizational and pedagogical conditions that contribute to the formation of leadership qualities of future officers in military higher educational institutions. In particular, the key aspects of training military personnel are studied using the experience gained during the Russian-Ukrainian war. The authors of the article determine the need to include leadership competencies in professional standards, emphasize the social conditioning of education and consider the role of the teaching staff in the formation of leadership qualities. The study is based on the practical experience of Ukrainian and Russian military higher education institutions and takes into account the challenges that arise in the context of military conflict. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | лідерські якості | uk |
dc.subject | військові вищі навчальні заклади | uk |
dc.subject | офіцерська підготовка | uk |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk |
dc.subject | російсько-українська війна | uk |
dc.subject | leadership qualities | uk |
dc.subject | military higher educational institutions | uk |
dc.subject | officer training | uk |
dc.subject | organizational and pedagogical conditions | uk |
dc.subject | Russian-Ukrainian war | uk |
dc.title | Організаційно-педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх офіцерів у ВВНЗ з урахуванням досвіду російсько-української війни | uk |
dc.title.alternative | Organizational and pedagogical conditions for the formation of leadership qualities of future officers in high schools taking into account the experience of the russian-ukrainian war | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 355.233:796(477) | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.5(178).11 |