Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Стан практики розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку в умовах інклюзивно-ресурсних центрів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кушнір, Ірина
dc.contributor.author Кравець, Ніна Павлівна
dc.date.accessioned 2024-05-29T12:52:19Z
dc.date.available 2024-05-29T12:52:19Z
dc.date.issued 2024-04
dc.identifier.citation Кушнір, І. Стан практики розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку в умовах інклюзивно-ресурсних центрів / І. Кушнір, Н. Кравець // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 18 квітня 2024 р. / Університет Григорія Сковороди в Переяславі. – Переяслав, 2024. – Вип. 97. – С. 61-63. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45247
dc.description.abstract У статті подано стислу характеристику етапів дослідження, які включають діагностичний етап з використанням психолінгвістичних та логопедичних методів. Це дозволяє здійснити комплексну оцінку мовленнєвих здібностей дітей з інтелектуальними порушеннями та з'ясувати специфіку їх мовленнєвих потреб і проблем в умовах в інклюзивно-ресурсних центрів. Це дослідження важливе для вдосконалення педагогічної практики та підвищення якості життя дітей з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку. uk
dc.description.abstract The article provides a brief description of the stages of the study, which include the diagnostic stage using psycholinguistic and speech therapy methods. This makes it possible to carry out a comprehensive assessment of the speech abilities of children with intellectual disabilities and to find out the specifics of their speech needs and problems in the conditions of inclusive resource centers. This study is important for improving pedagogical practice and improving the quality of life of children with intellectual disabilities of primary school age. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Університет Григорія Сковороди в Переяславі uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject інтелектуальні порушення uk
dc.subject інклюзивно-ресурсні центри uk
dc.subject розвиток мовлення uk
dc.subject аналіз uk
dc.subject методи uk
dc.subject primary school age uk
dc.subject intellectual disabilities uk
dc.subject inclusive resource centers uk
dc.subject speech development uk
dc.title Стан практики розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку в умовах інклюзивно-ресурсних центрів uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376-056.36:81`233]:374


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу