Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Застосування аквафітнесу у фізичному вихованні майбутніх учителів музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, Тетяна Костянтинівна
dc.contributor.author Дьоміна, Жанна Геннадіївна
dc.date.accessioned 2024-05-29T12:32:12Z
dc.date.available 2024-05-29T12:32:12Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бондар, Т. Застосування аквафітнесу у фізичному вихованні майбутніх учителів музики / Т. Бондар, Ж. Дьоміна // Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю : колективна монографія. Ч. 2 / Л. Байда та ін. ; за заг. ред. А. Козир, В. Федоришина. – Київ : Вид-во “Світ знань”, 2023. – С. 241-255. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45246
dc.description.abstract У статті розкритті можливості застосування аквафітнесу в фізичному вихованні майбутніх учителів музичного мистецтва. Показано, як застосування аквафітнесу впливає на розслаблення локальних м’язів, сприяючи їхньому перенавантаженню. Використання спеціального спорядження при виконанні вправ з аквафітнесу створює додаткове обтяження рук або ніг, підвищує робочі навантаження і вимагає додаткових зусиль для подолання опору води й утримання рівноваги. Вправи у воді сприяють розвитку рухливості у суглобах, сили м’язів та витривалості, підвищують загальний м’язовий тонус. Самостійні вправи у воді вимагають елементарної теоретико-методичної підготовки, тому з метою формування у майбутніх учителів музики знань та умінь використовувати засоби аквафітнесу в процесі професійної самопідготовки у процесі аудиторних занять застосовували пояснення, бесіди, методичні вказівки, рекомендації щодо підбору, планування та дозування фізичних навантажень для тих чи інших м’язових груп та самоконтролю. uk
dc.description.abstract The article reveals the possibility of using aquafitness in the physical education of future music teachers. It is shown how the use of aquafitness affects the relaxation of local muscles, contributing to their overload. The use of special equipment when performing aquafitness exercises creates an additional burden on the arms or legs, increases the workload and requires additional efforts to overcome the resistance of the water and maintain balance. Exercises in water contribute to the development of joint mobility, muscle strength and endurance, and increase overall muscle tone. Self-exercises in water require elementary theoretical and methodological training, therefore, with the aim of forming future music teachers’ knowledge and ability to use aquafitness tools in the process of professional self-training, explanations, conversations, methodical instructions, recommendations on the selection, planning and dosage of physical exercises were used in classroom classes for certain muscle groups and self-control. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во "Світ знань" uk
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва uk
dc.subject аквафітнес uk
dc.subject професійна самопідготовка uk
dc.subject м’язовий тонус uk
dc.subject future music teachers uk
dc.subject aquafitness uk
dc.subject professional self-training uk
dc.subject muscle tone uk
dc.title Застосування аквафітнесу у фізичному вихованні майбутніх учителів музики uk
dc.title.alternative Application of aquafitness in physical education of future music teachers uk
dc.type Monograph/book section uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу