У статті розкритті можливості застосування аквафітнесу в фізичному вихованні майбутніх учителів музичного мистецтва. Показано, як застосування аквафітнесу впливає на розслаблення локальних м’язів, сприяючи їхньому перенавантаженню. Використання спеціального спорядження при виконанні вправ з аквафітнесу створює додаткове обтяження рук або ніг, підвищує робочі навантаження і вимагає додаткових зусиль для подолання опору води й утримання рівноваги. Вправи у воді сприяють розвитку рухливості у суглобах, сили м’язів та витривалості, підвищують загальний м’язовий тонус. Самостійні вправи у воді вимагають елементарної теоретико-методичної підготовки, тому з метою формування у майбутніх учителів музики знань та умінь використовувати засоби аквафітнесу в процесі професійної самопідготовки у процесі аудиторних занять застосовували пояснення, бесіди, методичні вказівки, рекомендації щодо підбору, планування та дозування фізичних навантажень для тих чи інших м’язових груп та самоконтролю.
The article reveals the possibility of using aquafitness in the physical education of future music teachers. It is shown how the use of aquafitness affects the relaxation of local muscles, contributing to their overload. The use of special equipment when performing aquafitness exercises creates an additional burden on the arms or legs, increases the workload and requires additional efforts to overcome the resistance of the water and maintain balance. Exercises in water contribute to the development of joint mobility, muscle strength and endurance, and increase overall muscle tone. Self-exercises in water require elementary theoretical and methodological training, therefore, with the aim of forming future music teachers’ knowledge and ability to use aquafitness tools in the process of professional self-training, explanations, conversations, methodical instructions, recommendations on the selection, planning and dosage of physical exercises were used in classroom classes for certain muscle groups and self-control.