Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості впровадження принципів організації навчальної педагогічної практики в умовах дистанційного навчання та військового стану

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельник, Ольга
dc.contributor.author Дуб’юк, Наталія
dc.contributor.author Горбатенко, Наталія
dc.date.accessioned 2024-05-29T11:51:33Z
dc.date.available 2024-05-29T11:51:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Мельник, О. Особливості впровадження принципів організації навчальної педагогічної практики в умовах дистанційного навчання та військового стану / О. Мельник, Н. Дуб’юк, Н. Горбатенко // Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю : колективна монографія. Ч. 2 / Л. Байда та ін. ; за заг. ред. А. Козир, В. Федоришина. – Київ : Вид-во “Світ знань”, 2023. – С. 279-297. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45244
dc.description.abstract У розділі монографії визначенні основні принципи організації навчальної педагогічної практики студентів факультетів мистецтв. Важливим завданням цього складного процесу є наближення підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до практичної роботи з учнями, що й вирішує, певним чином, проведення виробничої практики студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів в умовах загальноосвітньої школи. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до проведення виробничої педагогічної практики – це комплексне інтегроване навчання, яке включає в себе як теоретичні знання, так й практичні уміння та навички. Навчальна педагогічна практика розглядається як навчальний простір, де набуває формування професійне “Я” майбутнього вчителя мистецтва. Це ніби процес входження у професію, де може посилитися бажання студента працювати педагогом, або з’являться сумніви щодо правильності обраної професії. Тож надзвичайно важливо керівнику практики створити всі необхідні умови для того, щоб по її завершенні в студента з’явилася тверда переконаність у вірному виборі своєї майбутньої професії – професії вчителя мистецтва. uk
dc.description.abstract In the section of the monograph, the main principles of the organization of educational and pedagogical practice of students of the faculties of arts are defined. An important task of this complex process is to bring the training of future music teachers closer to practical work with students, which is decided, in a certain way, by conducting production practice of students of art faculties of pedagogical universities in the conditions of a comprehensive school. The preparation of future teachers of musical art to carry out practical pedagogical practice is a complex integrated education that includes both theoretical knowledge and practical skills. Educational pedagogical practice is considered as an educational space where the professional “I” of the future art teacher takes shape. It is like the process of entering a profession, where the student’s desire to work as a teacher may increase, or doubts may appear about the correctness of the chosen profession. Therefore, it is extremely important for the head of practice to create all the necessary conditions so that upon its completion, the student has a firm conviction in the correct choice of his future profession - the profession of an art teacher. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во "Світ знань" uk
dc.subject навчальна педагогічна практика uk
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва uk
dc.subject впровадження принципів uk
dc.subject комплексне інтегроване навчання uk
dc.subject educational pedagogical practice uk
dc.subject future teachers of musical art uk
dc.subject implementation of principles uk
dc.subject complex integrated education uk
dc.title Особливості впровадження принципів організації навчальної педагогічної практики в умовах дистанційного навчання та військового стану uk
dc.title.alternative Peculiarities of the implementation of the principles of the organization of educational pedagogical practice in the conditions of distance learning and martial law uk
dc.type Monograph/book section uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу