У розділі монографії визначенні основні принципи організації навчальної педагогічної практики студентів факультетів мистецтв. Важливим завданням цього складного процесу є наближення підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до практичної роботи з учнями, що й вирішує, певним чином, проведення виробничої практики студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів в умовах загальноосвітньої школи. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до проведення виробничої педагогічної практики – це комплексне інтегроване навчання, яке включає в себе як теоретичні знання, так й практичні уміння та навички.
Навчальна педагогічна практика розглядається як навчальний простір, де набуває формування професійне “Я” майбутнього вчителя мистецтва. Це ніби процес входження у професію, де може посилитися бажання студента працювати педагогом, або з’являться сумніви щодо правильності обраної професії. Тож надзвичайно важливо керівнику практики створити всі необхідні умови для того, щоб по її завершенні в студента з’явилася тверда переконаність у вірному виборі своєї майбутньої професії – професії вчителя мистецтва.
In the section of the monograph, the main principles of the organization of educational and pedagogical practice of students of the faculties of arts are defined. An important task of this complex process is to bring the training of future music teachers closer to practical work with students, which is decided, in a certain way, by conducting production practice of students of art faculties of pedagogical universities in the conditions of a comprehensive school. The preparation of future teachers of musical art to carry out practical pedagogical practice is a complex integrated education that includes both theoretical knowledge and practical skills. Educational pedagogical practice is considered as an educational space where the professional “I” of the future art teacher takes shape. It is like the process of entering a profession, where the student’s desire to work as a teacher may increase, or doubts may appear about the correctness of the chosen profession. Therefore, it is extremely important for the head of practice to create all the necessary conditions so that upon its completion, the student has a firm conviction in the correct choice of his future profession - the profession of an art teacher.