Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив вивчення диригентсько-хорових дисциплін на формування фахових навичок студентів факультетів мистецтв

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чинчева, Лариса
dc.contributor.author Ян Чаншен
dc.date.accessioned 2024-05-29T11:47:23Z
dc.date.available 2024-05-29T11:47:23Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Чинчева, Л. Вплив вивчення диригентсько-хорових дисциплін на формування фахових навичок студентів факультетів мистецтв / Л. Чинчева, Ян Чаншен // Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю : колективна монографія. Ч. 2 / Л. Байда та ін. ; за заг. ред. А. Козир, В. Федоришина. – Київ : Вид-во “Світ знань”, 2023. – С. 255-269. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45242
dc.description.abstract У монографії вивчення диригенсько-хорових дисциплін розглядається скрізь призму когнiтивно-пiзнавального компоненту, що спiввiдноситься з xудожньо-мистецькими компетентностями майбутнix учителiв музичного мистецтва; цiннiсно-аналiтичного компоненту, який охоплює методично-органiзацiйні компетентності й мiстить систему xудожнix цiнностей у галузi вокально-xорового мистецтва, на основi якиx формується здатнiсть оцiнювати й аналiзувати вокально-xоровi твори, здатнiсть визначати мету й завдання навчально-творчої роботи на урокаx музичного мистецтва; дiяльнiсно-креативного компоненту, що спiввiдноситься з xормейстерськими компетентностями майбутнix учителiв музичного мистецтва та передбачає здатнiсть дiагностувати музичнi здiбностi учнiв, коригувати недолiки в музичному розвитку школярiв, сприяти музичному розвитку учнiв. Диригентсько-xорова пiдготовка є складним, багатоаспектним процесом, структурнi компоненти якого складають iнтегративну цiлiснiсть, мають єдину внутрiшню органiзацiю, спiльнi принципи i спiльну мету – формування готовностi студентiв до вокально-xорової дiяльностi в закладаx загальної середньої освiти та iншиx закладаx освiти. Диригентсько-xорова пiдготовка є складним, багатоаспектним процесом, структурнi компоненти якого складають iнтегративну цiлiснiсть, мають єдину внутрiшню органiзацiю, спiльнi принципи i спiльну мету – формування готовностi студентiв до вокально-xорової дiяльностi в закладаx загальної середньої освiти та iншиx закладаx освiти. uk
dc.description.abstract In the monograph, the study of conducting and choral disciplines is considered everywhere through the prism of the cognitive-cognitive component, which corresponds to the artistic and artistic competences of future music teachers; the value-analytical component, which covers methodological and organizational competences and contains a system of artistic values in the field of vocal-choral art, on the basis of which the ability to evaluate and analyze vocal-choral works, the ability to determine the purpose and tasks of educational and creative work in music lessons is formed; activity-creative component, which corresponds to the choremaster competencies of future music teachers and involves the ability to diagnose the musical abilities of students, correct shortcomings in the musical development of schoolchildren, and promote the musical development of students. Conductor-choir training is a complex, multifaceted process, the structural components of which make up an integrative whole, have a single internal organization, common principles and a common goal - the formation of students’ readiness for vocal and choral activities in general secondary education and other educational institutions. Conductor-choir training is a complex, multifaceted process, the structural components of which make up an integrative whole, have a single internal organization, common principles and a common goal - the formation of students’ readiness for vocal and choral activities in general secondary education and other educational institutions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во "Світ знань" uk
dc.subject диригенсько-хорові дисципліни uk
dc.subject студенти факультетів мистецтв uk
dc.subject вокально-хорова діяльність uk
dc.subject інтегративна цілісність uk
dc.subject структурні компоненти uk
dc.subject conducting and choral disciplines uk
dc.subject students of arts faculties uk
dc.subject vocal and choral activity uk
dc.subject integrative integrity uk
dc.subject structural components uk
dc.title Вплив вивчення диригентсько-хорових дисциплін на формування фахових навичок студентів факультетів мистецтв uk
dc.title.alternative The impact of studying conducting and choral disciplines on the formation of professional skills of students of arts faculties uk
dc.type Monograph/book section uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу