У монографії вивчення диригенсько-хорових дисциплін розглядається скрізь призму когнiтивно-пiзнавального компоненту, що спiввiдноситься з xудожньо-мистецькими компетентностями майбутнix учителiв музичного мистецтва; цiннiсно-аналiтичного компоненту, який охоплює методично-органiзацiйні компетентності й мiстить систему xудожнix цiнностей у галузi вокально-xорового мистецтва, на основi якиx формується здатнiсть оцiнювати й аналiзувати вокально-xоровi твори, здатнiсть визначати мету й завдання навчально-творчої роботи на урокаx музичного мистецтва; дiяльнiсно-креативного компоненту, що спiввiдноситься з xормейстерськими компетентностями майбутнix учителiв музичного мистецтва та передбачає здатнiсть дiагностувати музичнi здiбностi учнiв, коригувати недолiки в музичному розвитку школярiв, сприяти музичному розвитку учнiв.
Диригентсько-xорова пiдготовка є складним, багатоаспектним процесом, структурнi компоненти якого складають iнтегративну цiлiснiсть, мають єдину внутрiшню органiзацiю, спiльнi принципи i спiльну мету – формування готовностi студентiв до вокально-xорової дiяльностi в закладаx загальної середньої освiти та iншиx закладаx освiти. Диригентсько-xорова пiдготовка є складним, багатоаспектним процесом, структурнi компоненти якого складають iнтегративну цiлiснiсть, мають єдину внутрiшню органiзацiю, спiльнi принципи i спiльну мету – формування готовностi студентiв до вокально-xорової дiяльностi в закладаx загальної середньої освiти та iншиx закладаx освiти.
In the monograph, the study of conducting and choral disciplines is considered everywhere through the prism of the cognitive-cognitive component, which corresponds to the artistic and artistic competences of future music teachers; the value-analytical component, which covers methodological and organizational competences and contains a system of artistic values in the field of vocal-choral art, on the basis of which the ability to evaluate and analyze vocal-choral works, the ability to determine the purpose and tasks of educational and creative work in music lessons is formed; activity-creative component, which corresponds to the choremaster competencies of future music teachers and involves the ability to diagnose the musical abilities of students, correct shortcomings in the musical development of schoolchildren, and promote the musical development of students.
Conductor-choir training is a complex, multifaceted process, the structural components of which make up an integrative whole, have a single internal organization, common principles and a common goal - the formation of students’ readiness for vocal and choral activities in general secondary education and other educational institutions. Conductor-choir training is a complex, multifaceted process, the structural components of which make up an integrative whole, have a single internal organization, common principles and a common goal - the formation of students’ readiness for vocal and choral activities in general secondary education and other educational institutions.