Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Стратегічні перспективи реалізації інтегративних та міжпредметних зв’язків у практичній підготовці майбутніх фахівців музично-освітнього профілю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бодрова, Тетяна
dc.contributor.author Степанова, Людмила
dc.contributor.author Шевчук, Петро
dc.date.accessioned 2024-05-29T11:25:53Z
dc.date.available 2024-05-29T11:25:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бодрова, Т. Стратегічні перспективи реалізації інтегративних та міжпредметних зв’язків у практичній підготовці майбутніх фахівців музично-освітнього профілю / Т. Бодрова, Л. Степанова, П. Шевчук // Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю : колективна монографія. Ч. 2 / Л. Байда та ін. ; за заг. ред. А. Козир, В. Федоришина. – Київ : Вид-во “Світ знань”, 2023. – С. 125-153. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45237
dc.description.abstract У статті розкрито проблему функціонування інтегративних процесів та міжпредметних зв’язків у мистецькій освіті, визначено теоретико-методологічні основи оптимізації підготовки фахівців мистецького профілю на основі системно-ітегративного, компетентнісного та праксеологічного підходів. Авторами висвітлено особливості організації та проведення різних видів виробничих педагогічних практик в закладах вищої педагогічної освіти, схарактеризовано їх системоутворюючі інтегративні властивості, визначено засадничі принципи подальшої оптимізації мистецько-освітньої взаємодії в комунікативних ланках “викладач – студент”, “студент – учні”. Розроблено компоненти системи інтегративної практичної підготовки майбутніх фахівців мистецького профілю, запропоновано низку найбільш дієвих та ефективних організаційно-методичних чинників, що сприятимуть здійсненню прогресивних перетворень мистецько-освітнього середовища. uk
dc.description.abstract The article reveals the problem of the functioning of integrative processes and interdisciplinary connections in art education, defines the theoretical and methodological foundations of optimizing the training of specialists in the profile of art on the basis of system and integrative, competent and praxeological approaches. The authors highlight the peculiarities of the organization and implementation of various types of pedagogical practices in institutions of higher pedagogical education, characterize their system-forming integrative properties and define the basic principles of further optimization of artistic and educational interaction in the communicative links “teacher - student”, “student - pupils”. The components of the system of integrative practical training of future art specialists have been developed. A number of the most effective and efficient organizational and methodical factors which will contribute to the implementation of progressive transformations of the artistic and educational environment have been proposed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во "Світ знань" uk
dc.subject мистецька освіта uk
dc.subject практична підготовка uk
dc.subject виробнича практика uk
dc.subject інтеграція uk
dc.subject міжпредметні зв’язки uk
dc.subject методологічні підходи uk
dc.subject art education uk
dc.subject practical training uk
dc.subject production practice uk
dc.subject integration uk
dc.subject interdisciplinary connections uk
dc.subject methodological approaches uk
dc.title Стратегічні перспективи реалізації інтегративних та міжпредметних зв’язків у практичній підготовці майбутніх фахівців музично-освітнього профілю uk
dc.title.alternative Strategic prospects for the implementation of integrative and interdisciplinary connections in the practical training of future music and educational specialists uk
dc.type Monograph/book section uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу