Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інструментально-виконавська підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті міжпредметних зв’язків

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гризоглазова, Таміла
dc.contributor.author Паньків, Людмила
dc.date.accessioned 2024-05-27T13:33:05Z
dc.date.available 2024-05-27T13:33:05Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гризоглазова, Т. Інструментально-виконавська підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті міжпредметних зв’язків / Т. Гризоглазова, Л. Паньків // Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю : колективна монографія. Ч. 2 / Л. Байда та ін. ; за заг. ред. А. Козир, В. Федоришина. – Київ : Вид-во “Світ знань”, 2023. – С. 21-43. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45231
dc.description.abstract У статті висвітлюються сучасні напрями оптимізації інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва на основі використання міжпредметних зв’язків. Окреслені підходи передбачають взаємовплив і доповнення фахових дисциплін, що дозволяє студентам синтезувати мистецьку інформацію, накопичувати нові емоційно-естетичні уявлення, органічно поєднувати знання, уміння і навички в інструментально-виконавському процесі. Розкрито дидактичне значення міжпредметних зв’язків у музично-виконавському процесі та визначено основні принципи впровадження проєктних технологій в інструментально-виконавській підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. У контексті використання міжпредметних зв’язків розглянуто технологію створення студентами художньо-виконавських проєктів у процесі фортепіанного навчання. Доведено ефективність художньо-виконавських проєктів у вивченні жанрового різноманіття української фортепіанної музики. uk
dc.description.abstract The article highlights modern trends in the optimization of instrumental and performing training of future music teachers based on the use of interdisciplinary connections. The outlined approaches provide for mutual influence and complementation of professional disciplines, which allows students to synthesize artistic information, accumulate new emotional and aesthetic ideas, organically combine knowledge, abilities and skills in the instrumental and performing process. The didactic significance of interdisciplinary connections in the music-performance process is revealed, and the main principles of implementing project technologies in the instrumental-performance training of future music teachers are defined. The technology of creating artistic and performing projects by students in the process of piano training is considered in the context of the use of interdisciplinary connections. Has been proven the effectiveness of artistic and performance projects in studying the genre diversity of Ukrainian piano music. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во "Світ знань" uk
dc.subject майбутній учитель музичного мистецтва uk
dc.subject інструментально-виконавська підготовка uk
dc.subject міжпредметні зв’язки uk
dc.subject художньо-виконавські проєкти uk
dc.subject музичні жанри uk
dc.subject українська фортепіанна музика uk
dc.subject future music teacher uk
dc.subject instrumental and performance training uk
dc.subject interdisciplinary connections uk
dc.subject artistic and performance projects uk
dc.subject musical genres uk
dc.subject Ukrainian piano music uk
dc.title Інструментально-виконавська підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті міжпредметних зв’язків uk
dc.title.alternative Instrumental and performing training of future music teachers in the context of interdisciplinary connections uk
dc.type Monograph/book section uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу