У статті висвітлюються сучасні напрями оптимізації інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва на основі використання міжпредметних зв’язків. Окреслені підходи передбачають взаємовплив і доповнення фахових дисциплін, що дозволяє студентам синтезувати мистецьку інформацію, накопичувати нові емоційно-естетичні уявлення, органічно поєднувати знання, уміння і навички в інструментально-виконавському процесі.
Розкрито дидактичне значення міжпредметних зв’язків у музично-виконавському процесі та визначено основні принципи впровадження проєктних технологій в інструментально-виконавській підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. У контексті використання міжпредметних зв’язків розглянуто технологію створення студентами художньо-виконавських проєктів у процесі фортепіанного навчання. Доведено ефективність художньо-виконавських проєктів у вивченні жанрового різноманіття української фортепіанної музики.
The article highlights modern trends in the optimization of instrumental and performing training of future music teachers based on the use of interdisciplinary connections. The outlined approaches provide for mutual influence and complementation of professional disciplines, which allows students to synthesize artistic information, accumulate new emotional and aesthetic ideas, organically combine knowledge, abilities and skills in the instrumental and performing process. The didactic significance of interdisciplinary connections in the music-performance process is revealed, and the main principles of implementing project technologies in the instrumental-performance training of future music teachers are defined. The technology of creating artistic and performing projects by students in the process of piano training is considered in the context of the use of interdisciplinary connections. Has been proven the effectiveness of artistic and performance projects in studying the genre diversity of Ukrainian piano music.