Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Етнопедагогічний контекст підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до практичної роботи в школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Голубицька, Надія
dc.contributor.author Кузнецова, Ольга
dc.date.accessioned 2024-05-27T12:55:46Z
dc.date.available 2024-05-27T12:55:46Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Голубицька, Н. Етнопедагогічний контекст підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до практичної роботи в школі / Н. Голубицька, О. Кузнецова // Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю : колективна монографія. Ч. 1 / Т. Бондар та ін. ; за заг. ред. А. Козир. – Київ : Вид-во “Світ знань”, 2023. – С. 254-284. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45227
dc.description.abstract Етнопедагогічна культура розглянута в дослідженні як загальна сукупність досягнень в галузі навчання і виховання у контексті розвитку суспільно-педагогічної думку й практики. Мова їде не тільки про результативність у галузі набуття майбутніми викладачами мистецьких дисциплін, педагогами-музикантами професійної компетентності, але й про результативність у царині формування особистості сучасного вчителя, здатного до провадження провідної місії – формування модерної української нації як повноцінного суб’єкта й активного рушія розвитку світової спільноти. Виокремлено вивчення етнопедагогічної культури не лише студентів з України, а й студентів з інших держав з абсолютно іншою культурою, поглядами, виховними ідеалами, ментальністю. Ця відмінність спонукає не тільки викладачів вчити своєму предмету, а й вчитись самим у студента: його пісенній, хоровій, інструментальній культурі, що веде до взаємозбагачення та культурного розвитку як студента так і викладача. uk
dc.description.abstract Ethno-pedagogical culture is considered in the study as a general set of achievements in the field of education and upbringing in the context of the development of socio-pedagogical thought and practice. We are talking not only about the effectiveness in the field of acquiring professional competence by future teachers of art disciplines, music teachers, but also about the effectiveness in the field of personality formation of a modern teacher, capable of carrying out the leading mission – the formation of a modern Ukrainian nation as a full-fledged subject and an active driver of development world community. The study of the ethnopedagogical culture of not only students from Ukraine, but also students from other countries with a completely different culture, views, educational ideals, and mentality is singled out. This difference encourages not only teachers to teach their subject, but also to learn from the student himself: his song, choral, instrumental culture, which leads to mutual enrichment and cultural development of both the student and the teacher. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во "Світ знань" uk
dc.subject етнопедагогічна культура uk
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва uk
dc.subject практична робота в школі uk
dc.subject ethnopedagogical culture uk
dc.subject future teachers of musical art uk
dc.subject practical work at school uk
dc.title Етнопедагогічний контекст підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до практичної роботи в школі uk
dc.title.alternative Ethno-pedagogical context of training future music teachers for practical work at school uk
dc.type Monograph/book section uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу