Етнопедагогічна культура розглянута в дослідженні як загальна сукупність досягнень в галузі навчання і виховання у контексті розвитку суспільно-педагогічної думку й практики. Мова їде не тільки про результативність у галузі набуття майбутніми викладачами мистецьких дисциплін, педагогами-музикантами професійної компетентності, але й про результативність у царині формування особистості сучасного вчителя, здатного до провадження провідної місії – формування модерної української нації як повноцінного суб’єкта й активного рушія розвитку світової спільноти. Виокремлено вивчення етнопедагогічної культури не лише студентів з України, а й студентів з інших держав з абсолютно іншою культурою, поглядами, виховними ідеалами, ментальністю. Ця відмінність спонукає не тільки викладачів вчити своєму предмету, а й вчитись самим у студента: його пісенній, хоровій, інструментальній культурі, що веде до взаємозбагачення та культурного розвитку як студента так і викладача.
Ethno-pedagogical culture is considered in the study as a general set of achievements in the field of education and upbringing in the context of the development of socio-pedagogical thought and practice. We are talking not only about the effectiveness in the field of acquiring professional competence by future teachers of art disciplines, music teachers, but also about the effectiveness in the field of personality formation of a modern teacher, capable of carrying out the leading mission – the formation of a modern Ukrainian nation as a full-fledged subject and an active driver of development world community.
The study of the ethnopedagogical culture of not only students from Ukraine, but also students from other countries with a completely different culture, views, educational ideals, and mentality is singled out. This difference encourages not only teachers to teach their subject, but also to learn from the student himself: his song, choral, instrumental culture, which leads to mutual enrichment and cultural development of both the student and the teacher.