Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Виховання морально-вольових якостей в студентської молоді у процесі освітнього процесу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Педорич, А. В.
dc.contributor.author Луценко, В. В.
dc.contributor.author Пігуль, Д. М.
dc.date.accessioned 2024-05-16T12:48:51Z
dc.date.available 2024-05-16T12:48:51Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Педорич, А. В. Виховання морально-вольових якостей в студентської молоді у процесі освітнього процесу / А. В. Педорич, В. В. Луценко, Д. М. Пігуль // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 4 (177). – С. 118-122. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45137
dc.description.abstract У статті подано зміст виховання морально-вольових якостей студентської молоді у процесі освітнього процесу. Зазначено, що проблематика виховання в здобувачів освіти морально-вольових якостей актуалізована сучасними викликами та потребами українського суспільства. Такий пріоритет спонукає викладачів закладів вищої освіти та тренерів з видів спорту до оновлення занять та освітньої діяльності у цілому. Акцентовано, що навчально-тренувальний процес має спрямовуватися на розв’язання необхідних завдань щодо виховання таких морально-вольових якостей студентів як впевненість у собі, цілеспрямованість, мужність, дисциплінованість, самоствердження, самостійність, рішучість, морально-вольова стійкість, в тому числі і під час занять з фізичного виховання в ЗВО. Для досягнення мети даного дослідження нами було використано теоретичні, емпіричні та статистичні методи (самоаналіз, метод кваліфікаційного аналізу, анкетування, тестування, бесіди та дискусії, метод педагогічного спостереження, змагання, кількісний і якісний аналіз даних та інші). Встановлено, що під час виховання морально-вольових якостей студентської молоді у процесі освітнього процесу викладачам слід враховувати такі чинники: покращувати в студентської молоді знання, розуміння та усвідомлення про необхідність виховання досліджуваних якостей; сприяти різносторонньому розвитку особистості; виховувати в студентської молоді ціннісне ставлення до освітньої діяльності в ЗВО, фізичної культури та власного здоров’я; формувати впевненість у собі, цілеспрямованість, мужність, дисциплінованість, самоствердження, самостійність, рішучість, стійкість; формувати необхідні знання, бажання, уміння, практичний досвіду щодо морально-вольових якостей, які потрібні для успішної освітньої, тренувальної та професійної діяльності; виховувати в студентів усвідомлене хотіння займатися фізичним вихованням; використовувати новий зміст занять, перевірені та сучасні засоби, форми і методи освітньої роботи; створювати дієві педагогічні умови та технології; формувати ключові компоненти. uk
dc.description.abstract The article presents the content of education of moral and volitional qualities of student youth in the course of the educational process. It is noted that the issue of raising moral and volitional qualities in students is actualized by modern challenges and needs of Ukrainian society. Such a priority encourages teachers of higher education institutions and sports coaches to renew classes and educational activities in general. It is emphasized that the educational and training process should be aimed at solving the necessary tasks for the education of such moral-willed qualities of students as self-confidence, purposefulness, courage, discipline, self-assertion, independence, determination, moral-willed stability, including under time of physical education classes in secondary schools. To achieve the goal of this research, we used theoretical, empirical and statistical methods (self-analysis, the method of qualification analysis, questionnaires, testing, conversations and discussions, the method of pedagogical observation, competitions, quantitative and qualitative data analysis, and others). It has been established that during the education of moral and volitional qualities of student youth in the educational process, teachers should take into account the following factors: to improve student youth's knowledge, understanding and awareness of the need to educate the studied qualities; to promote versatile personality development; to educate student youth in a valuable attitude to educational activities in higher education institutions, physical culture and their own health; to form self-confidence, purposefulness, courage, discipline, self-assertion, independence, determination, resilience; to form the necessary knowledge, desire, skills, and practical experience regarding the moral and volitional qualities required for successful educational, training, and professional activities; to educate students in a conscious desire to engage in physical education; use the new content of classes, proven and modern means, forms and methods of educational work; create effective pedagogical conditions and technologies; form key components. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject виховання uk
dc.subject освітня діяльність uk
dc.subject морально-вольові якості uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject викладачі uk
dc.subject тренери uk
dc.subject студентська молодь uk
dc.subject цілеспрямованість uk
dc.subject дисциплінованість uk
dc.subject морально-вольова стійкість uk
dc.subject рішучість uk
dc.subject education uk
dc.subject educational activity uk
dc.subject moral and willpower qualities uk
dc.subject physical education uk
dc.subject teachers uk
dc.subject coaches uk
dc.subject student youth uk
dc.subject purposefulness uk
dc.subject discipline uk
dc.subject moral and willpower stability uk
dc.subject determination uk
dc.title Виховання морально-вольових якостей в студентської молоді у процесі освітнього процесу uk
dc.title.alternative Education of moral and volitional qualities in student youth during the educational process uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.4(177).24


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу