Конкретизєється сутність та зміст аксіологічно-орієнтаційного, операційно- інтенсифікуючого та конструктивно-узагальнюючого етапів формування креативного педагогічного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокально-хорового навчання в контексті заходів з поетапного упровадження розробленої експериментальної методики. Автор наполягає на змістоутворюючому значенні сформованості вектору креативно-педагогічної спрямованості мислення студентів щодо оволодіння цінностями вокально-хорового мистецтва для першого аксіологічно-орієнтаційного етапу. Сутність другого операційно-інтенсифікуючого етапу формування креативного педагогічного мислення спрямована на формування в студентів вокально-хорової компетентності, що ґрунтується на накопиченні вокально-хорового тезаурусу в якості комплексу теоретичних понять та інтонаційного багажу вокально-хорового репертуару. Третій конструктивно-узагальнюючий етап відповідає за формуванню здатності студентів до креативного вирішення проблемних ситуацій вокально-хорової діяльності та рефлексивне осмислення отриманих результатів. Автор розкриває класифікацію педагогічного інструментарію для кожного з етапів у контексті основних напрямків роботи викладачів щодо навчально-методичної, наукової та організаційно-виховної діяльності.
Педагогічний інструментарій для кожного з етапів представлено в якості інтегрованого комплексу методів мотивації мистецького навчання, теоретичних, вербальних, евристичних, інтерактивних методів, поєднаних із творчими методами, засобами і прийомами мистецького навчання.
The article specifies the essence and content of the axiological orientation, operationalintensifying and constructive-generalizing stages of the formation of creative pedagogical thinking of future teachers of music in the process of vocal and choral training in the context of measures for the stepby-step implementation of the developed experimental methodology. The author insists on the contentforming significance of the formation of the vector of creative-pedagogical orientation of students' thinking regarding mastering the values of vocal and choral art for the first axiological orientation stage.
The essence of the second operational-intensifying stage of the formation of creative pedagogical thinking is aimed at the formation of vocal and choral competence in students, which is based on the accumulation of the vocal and choral thesaurus as a complex of theoretical concepts and intonation baggage of the vocal and choral repertoire. The third constructive and generalizing stage is responsible for the formation of students' ability to creatively solve problem situations of vocal and choral activity and reflective understanding of the obtained results. The author reveals the classification of pedagogical tools for each of the stages in the context of the main areas of work of teachers in relation to educational and methodological, scientific, and organizational and educational activities. Pedagogical tools for each of the stages are presented as an integrated set of motivational methods of art education, theoretical, verbal, heuristic, interactive methods combined with creative methods, means and techniques of art education.