У статті виявлено, що цілеспрямована інтеграція методів навчання майбутніх бакалаврів галузі права не має достатнього наукового обґрунтування. Відсутність чіткого уявлення викладачів щодо можливостей використання інтеграції методів навчання не дозволяє їм правильно визначити її значення, рівні та масштабність. Нами визначено показники критеріїв сформованості компонентів готовності викладачів до інтеграції методів навчання. У процесі роботи з викладачами виявлено, що дидактичні особливості інтеграції методів навчання у професійній підготовці майбутніх бакалаврів галузі права майже не враховуються у практиці роботи реального навчального процесу. Доведено, що переліки суспільно-гуманітарних дисциплін не тільки суттєво різняться у різних закладах вищої освіти, але їх перелік є недостатнім для формування особистості юриста. Результати якісного аналізу показують, що непідготовленість викладача до інтеграції методів навчання у процесі підготовки бакалаврів галузі права є вагомою причиною відставання практики від теорії. Викладачі переважно користуються традиційними методиками вибору та поєднання методів навчання. Це призводить до того, кількість використовуваних методів є невеликою, мало змінюється і удосконалюється, а також у більшості випадків поєднання методів на конкретному занятті є еклектичними. Результати кількісного аналізу показали невідповідність між об’єктивно існуючими професійними вимогами до інтеграції методів навчання та рівнем її використання у підготовці майбутніх бакалаврів галузі права. Орієнтація на використання методів навчання без належних інтегративних зв’язків не спроможна відчутно підвищити якість професійної підготовки фахівців. Усвідомлення необхідності впровадження інтеграції методів навчання у навчальний процес викладачами знаходить свій результат на рівні навчальних закладів. На основі анкетування студентів та викладачів встановлено: необхідність впровадження інтеграції методів навчання; доступність навчального матеріалу; відповідність дидактичних умов наявній викладацькій базі. Забезпечення інтеграції методів навчання є актуальним питання та вимагає спеціального дослідження, що підтверджується результатами проведеного експериментального дослідження.
The article reveals that purposeful integration of teaching methods of future bachelors of the field of law does not have sufficient scientific substantiation. The lack of a clear idea of the teachers about the possibilities of using the integration of teaching methods does not allow them to correctly determine its values, levels and scale. We have identified indicators of criteria for the formation of components of teachers' readiness to integrate teaching methods. In the process of working with teachers it is revealed that didactic features of integration of teaching methods in the professional training of future bachelors of the field of law are almost not taken into account in the practice of the real educational process. It is proved that the lists of social and humanitarian disciplines not only differ significantly in different higher education institutions, but their list is not sufficient for the formation of the personality of a lawyer. The results of qualitative analysis show that the unpreparedness of the teacher to integrate teaching methods in the preparation of bachelors in the field of law is a significant reason for the lag of practice from theory. Teachers mainly use traditional methods of choice and combination of teaching methods. This leads to the fact that the number of methods used is small, slightly modified and improved, and in most cases the combination of methods in a particular lesson is eclectic. The results of the quantitative analysis showed a discrepancy between the objectively existing professional requirements for the integration of teaching methods and the level of its use in the preparation of future bachelors in the field of law. Focusing on the use of teaching methods without proper integrative connections is not able to significantly improve the quality of professional training of specialists. Awareness of the need to implement the integration of teaching methods into the educational process by teachers finds their result at the level of educational institutions. On the basis of questionnaires of students and teachers it is established: the need to implement integration of teaching methods; accessibility of educational material; compliance with didactic conditions available teaching base. Ensuring the integration of teaching methods is a topical issue and requires special study, which is confirmed by the results of the experimental study.