У статті подієвий підхід тлумачать як науково-інтегративне утворення і водночас спосіб розвитку процесів соціалізації особистості за умови гуманістичної позиції event-педагога в реалізації освітньо-дозвіллєвих подій, його готовності до емпатійного розуміння і поваги в процесах життєвої самореалізації особистості. Змістовий акцент зосереджено на факторах соціалізації, яка контекстно визначається інституційно оформленим процесом важливої взаємодії event-педагога і учасників події, під час якої вони розвивають культурні норми, зразки відносин і діяльності, поглиблюють гуманістичні цінності, виходять на новий рівень розуміння себе й інших. Результатом освітньо-дозвіллєвої події має стати духовне взаємозбагачення, взаєморозвиток і особистісний розвиток event-учасників. У наукове поле впроваджено поняття: «освітньо-дозвіллєвий простір», «освітньо-дозвіллєва подія», «подіє вість», визначено їх зв’язки і залежності. «Подієвість» представлено як продуктивну технологію організації значущих подій у житті групи людей чи окремої особистості, що впливають на розвиток цінностей і уявлень людей. «Освітньо-доз-віллєвий простір» розглядається як динамічна сукупність взаємопов’язаних освітньо-дозвіллєвих подій, спрямованих на соціалізацію і розвиток особистості. «Освітньо-дозвіллєву подію» розкрито як метод реалізації подієвого підходу в event-діяльності – «цільову ціннісно орієнтовану зустріч івент-учасників, спроєктовану івент-педагогом». Представлено її алгоритм – від обґрунтування мети і формату події, розроблення детального плану підготовки і проведення до зворотного зв’язку з метою об’єктивного оцінювання її змісту. Особливістю діяльності event-педагога в реалізації освітньо-дозвіллєвої події є управління подієвістю як інструментом впливу, що не містить жорсткої методичної і змістової регламентації. Проаналізовано дії event-педагога на підготовчому (діагностувальному), прогнозувальному, планувальному, організаційно-реалізаційному, завершальному і рефлексивному етапах з метою внесення коректив у подієвий процес.
The event approach is interpreted as a scientific and integrative formation and, at the same time, a way of personality socialization developing processes under the condition of the event-teacher humanistic position in the educational and leisure events implementation, his readiness for empathic understanding and respect in the processes of personality life self-realization. The substantive emphasis is on the factors of socialization, which is contextually determined by the institutionally formalized process of valuable interaction between the event teacher and the event participants, where they develop cultural norms, pat-terns of relationships and activities, deepen humanistic values, and come to a new understanding of themselves and others. The result of the educational and recreational event is provided for spiritual mutual enrichment, mutual development and per-sonal development of the event participants. The concepts: “educational and leisure space”, “educational and leisure event”, “eventfulness” were introduced into the scientific field, their connections and dependencies were deduced. “Event” is presented as a productive technology for organizing significant events in the life of a group of people or an individual, which provide influence on its values and ideas development. “Educational and recreational space” is defined as a dynamic set of interconnected educational and recreational events aimed at socialization and personal development. “Educational and recreational event is revealed as a method of implementing the event approach in event activity – “a purposeful, value-oriented meeting of event participants, designed by an event educator”. Its algorithm is presented – from the justification of the purpose and for-mat of the event, the detailed plan preparation development and conduct to feedback for the purpose of its content objective assessment. A feature of an event teacher activity in an educational and recreational event implementation is the management of the event as a tool of influence, strict methodical and substantive regulation devoid. Pedagogue's actions at the preparatory (diagnostic), forecasting, planning, organizational-implementation and final and reflective stages were analyzed in order to make corrections in the event process.