Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності дитячих громадських об’єднань фізкультурно-спортивної спрямованості. Дитячі громадські об’єднання є важливим соціальним інститутом в українському суспільстві. Одним із напрямів їхньої діяльності є здійснення фізкультурно-оздоровчої роботи. Такі об’єднання орієнтують дітей на турботу про зміцнення здоров’я, пропагують здоровий образ життя, формують запит на дбайливе ставлення до власного здоров’я та стають осередками набуття дитиною досвіду здорового і корисного дозвілля.
В умовах воєнного стану діяльність великої кількості діяльності дитячих громадських організацій та об’єднань перейшла в онлайн-простір, що зумовило пошук нових форм та методів роботи з дітьми та учнівською молоддю. Актуальність застосування інформаційних технологій у діяльності дитячих громадських об’єднань спортивного спрямування зумовлена стрімким розвитком інформаційно-комунікаційних технологій в освітньо-виховному процесі; необхідністю швидкої адаптивності дитячих громадських організацій та об’єднань до змісту виховної діяльності, продиктованої суспільством в умовах змін; новими вимогами до змісту освітньо-виховної роботи, спрямованої на залучення та активну участь зростаючого покоління в житті суспільства та держави; широкими потенційними можливостями інформаційно-комунікаційних технологій для залучення дітей та учнівської молоді до участі у дитячих громадських об’єднаннях фізкультурно-спортивної спрямованості в умовах дистанційної роботи. Поєднання традиційних форм роботи з інформаційно-комунікаційними технологіями створює нові можливості для залучення дітей та учнівської молоді до участі у дитячих громадських організаціях та об’єднаннях фізкультурно-спортивної спрямованості в онлайн-режимі.
Children’s public associations are an important social institution in Ukrainian society. One of the directions of their activity is the implementation of physical culture and health work. Such associations promote a healthy way of life, become centers for the child to gain experience in healthy and useful leisure time. In the conditions of martial law, the activities of a large number of activities of children’s public associations moved to the online space, which led to the search for new forms and methods of working with children and school youth. The relevance of the use of information technologies in the activities of children’s public sports associations is due to the rapid development of information and communication technologies in the educational process and the need for quick adaptability to the content of educational activities. The advantages of introducing information and communication technologies into the practice of activities of children’s public associations of physical culture and sports orientation are the expansion of methodological tools; use of various forms and methods of work; engaging in the active participation of members of children’s public associations who are outside the country or do not have the opportunity to attend classes offline; conducting online trainings, contests, competitions, quizzes; development of research activity, analytical and search thinking skills, intellectual and creative abilities in children and schoolchildren. The combination of traditional forms of work with information and communication technologies creates new opportunities for involving children and school youth to participate in children’s public organizations and associations of physical culture and sports focus in the online mode.