ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сергата, Н. С. | |
dc.contributor.author | Сергатий, М. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-04-25T07:45:10Z | |
dc.date.available | 2024-04-25T07:45:10Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Сергата, Н. С. Використання сучасних фітнес-технологій у фізичному вихованні студентів / Н. С. Сергата, М. О. Сергатий // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 3К (176). – С. 418-421. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44972 | |
dc.description.abstract | В статті розглядається різноманітність та доцільність занять фітнесом зі студентами різних спеціальностей, показано вплив таких занять на стан здоров'я студентів, а також особливості проведення занять з фітнесу. Однією з проблем фізичного виховання у закладах вищої освіти є недостатня зацікавленість молоді у заняттях фізичною культурою. Існує проблема між необхідністю формування фізично здорового фахівця під час навчання та відсутністю мотивації студентів щодо занять фізичним вихованням та спортом, необхідністю зміни формату проведення занять з фізичного виховання, використовуючи нові підходи та нові технології. Використання фітнес-технологій у фізичному вихованні студентів позитивно вплине на їх мотиваційну сферу, що в свою чергу позначиться на покращенні показників фізичного та психічного стану, навчальної успішності та у формуванні здорового способу життя студентів, рівня загальної культури у закладі вищої освіти. В статті вивчається стан розробки цього питання у науковій та методичній літературі, узагальнюється досвід застосування фітнес-технологій у навчальному процесі. Показано ефективність програм фітнес-технологій з фізичної культури для студентів різних спеціальностей у ЗВО. Введення елементів фітнес-технологій у навчальні заняття підвищує інтерес студентів до фізичної культури, стимулює їхню самостійну роботу. Планування занять з елементами фітнесу для юнаків може відбуватись на основі спортивних, рекреаційних фітнес-технологій (атлетична гімнастика, крос-фіт, адаптовані змішані програми, фітнес-йога, спеціалізовані програми атлетичної гімнастики, кругові фітнес тренування тощо). Для дівчат основної групи можуть бути обрані фітнес-йога, атлетична гімнастика, степ-аеробіка, змішані програми; для дівчат адаптивної групи – фітнес-йога, більярд, пілатес, атлетична гімнастика. | uk |
dc.description.abstract | The article examines the variety and expediency of fitness classes with students of various specialties, shows the impact of such classes on the state of health of students, as well as the peculiarities of conducting fitness classes. One of the problems of physical education in universities is insufficient interest of young people in physical education. There is a problem between the need to form a physically healthy specialist during training and the lack of motivation of students engaged in physical education and sports, the need to change the format of conducting physical education classes using new approaches and new technologies. The use of fitness technologies in the physical education of students will have a positive effect on their motivational sphere, which in turn will affect the improvement of indicators of physical and mental condition, academic performance and the formation of a healthy lifestyle of students. culture in the university, in the formation of a healthy lifestyle of students. The article examines the state of the issue in scientific and methodical literature, summarizes the experience of using fitness technologies in the educational process. The effectiveness of fitness technology programs in physical culture for students of various specialties at the university is shown. The introduction of elements of fitness technologies into educational classes increases students' interest in physical culture, stimulates their independent work. Planning classes with elements of fitness for young men can be based on sports and recreational fitness technologies (athletic gymnastics, crossfit, mixed programs, fitness yoga, specialized programs of athletic gymnastics, circular fitness training, adapted mixed programs). For girls of the main group, fitness yoga, athletic gymnastics, step aerobics, mixed programs can be chosen; for girls of the adaptive group – fitness yoga, billiards, pilates, athletic gymnastics. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | фітнес | uk |
dc.subject | фітнес-технології | uk |
dc.subject | сучасні фітнес-програми | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | фізична культура | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk |
dc.subject | fitness | uk |
dc.subject | fitness technologies | uk |
dc.subject | modern fitness programs | uk |
dc.subject | students | uk |
dc.subject | physical culture | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | healthy lifestyle | uk |
dc.title | Використання сучасних фітнес-технологій у фізичному вихованні студентів | uk |
dc.title.alternative | The use of modern fitness technologies in the physical education of students | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 796.0 2 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.3K(176).92 |