Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Використання сучасних фітнес-технологій у фізичному вихованні студентів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сергата, Н. С.
dc.contributor.author Сергатий, М. О.
dc.date.accessioned 2024-04-25T07:45:10Z
dc.date.available 2024-04-25T07:45:10Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Сергата, Н. С. Використання сучасних фітнес-технологій у фізичному вихованні студентів / Н. С. Сергата, М. О. Сергатий // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 3К (176). – С. 418-421. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44972
dc.description.abstract В статті розглядається різноманітність та доцільність занять фітнесом зі студентами різних спеціальностей, показано вплив таких занять на стан здоров'я студентів, а також особливості проведення занять з фітнесу. Однією з проблем фізичного виховання у закладах вищої освіти є недостатня зацікавленість молоді у заняттях фізичною культурою. Існує проблема між необхідністю формування фізично здорового фахівця під час навчання та відсутністю мотивації студентів щодо занять фізичним вихованням та спортом, необхідністю зміни формату проведення занять з фізичного виховання, використовуючи нові підходи та нові технології. Використання фітнес-технологій у фізичному вихованні студентів позитивно вплине на їх мотиваційну сферу, що в свою чергу позначиться на покращенні показників фізичного та психічного стану, навчальної успішності та у формуванні здорового способу життя студентів, рівня загальної культури у закладі вищої освіти. В статті вивчається стан розробки цього питання у науковій та методичній літературі, узагальнюється досвід застосування фітнес-технологій у навчальному процесі. Показано ефективність програм фітнес-технологій з фізичної культури для студентів різних спеціальностей у ЗВО. Введення елементів фітнес-технологій у навчальні заняття підвищує інтерес студентів до фізичної культури, стимулює їхню самостійну роботу. Планування занять з елементами фітнесу для юнаків може відбуватись на основі спортивних, рекреаційних фітнес-технологій (атлетична гімнастика, крос-фіт, адаптовані змішані програми, фітнес-йога, спеціалізовані програми атлетичної гімнастики, кругові фітнес тренування тощо). Для дівчат основної групи можуть бути обрані фітнес-йога, атлетична гімнастика, степ-аеробіка, змішані програми; для дівчат адаптивної групи – фітнес-йога, більярд, пілатес, атлетична гімнастика. uk
dc.description.abstract The article examines the variety and expediency of fitness classes with students of various specialties, shows the impact of such classes on the state of health of students, as well as the peculiarities of conducting fitness classes. One of the problems of physical education in universities is insufficient interest of young people in physical education. There is a problem between the need to form a physically healthy specialist during training and the lack of motivation of students engaged in physical education and sports, the need to change the format of conducting physical education classes using new approaches and new technologies. The use of fitness technologies in the physical education of students will have a positive effect on their motivational sphere, which in turn will affect the improvement of indicators of physical and mental condition, academic performance and the formation of a healthy lifestyle of students. culture in the university, in the formation of a healthy lifestyle of students. The article examines the state of the issue in scientific and methodical literature, summarizes the experience of using fitness technologies in the educational process. The effectiveness of fitness technology programs in physical culture for students of various specialties at the university is shown. The introduction of elements of fitness technologies into educational classes increases students' interest in physical culture, stimulates their independent work. Planning classes with elements of fitness for young men can be based on sports and recreational fitness technologies (athletic gymnastics, crossfit, mixed programs, fitness yoga, specialized programs of athletic gymnastics, circular fitness training, adapted mixed programs). For girls of the main group, fitness yoga, athletic gymnastics, step aerobics, mixed programs can be chosen; for girls of the adaptive group – fitness yoga, billiards, pilates, athletic gymnastics. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject фітнес uk
dc.subject фітнес-технології uk
dc.subject сучасні фітнес-програми uk
dc.subject студенти uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject здоровий спосіб життя uk
dc.subject fitness uk
dc.subject fitness technologies uk
dc.subject modern fitness programs uk
dc.subject students uk
dc.subject physical culture uk
dc.subject motivation uk
dc.subject healthy lifestyle uk
dc.title Використання сучасних фітнес-технологій у фізичному вихованні студентів uk
dc.title.alternative The use of modern fitness technologies in the physical education of students uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.0 2
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.3K(176).92


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics