ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Орлов, О. І. | |
dc.contributor.author | Малинський, І. Й. | |
dc.contributor.author | Головащенко, Р. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-04-25T07:11:29Z | |
dc.date.available | 2024-04-25T07:11:29Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Орлов, О. І. Теоретичне обгрунтування необхідності раціонального використання фізичних навантажень у препубертатному періоді в школярів / О. І. Орлов, І. Й. Малинський, Р. В. Головащенко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 3К (176). – С. 374-380. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44962 | |
dc.description.abstract | Мета – теоретично обґрунтувати необхідність оцінки функціонального стану учнів молодшого шкільного віку для визначення напрямів реформування занять руховою активністю у молодшій школі. Методологія: теоретичний аналіз: з метою визначення важливості проблеми організації занять із навчання фізичній культурі дітей препубертатного віку, у школах та спортивних клубах Республіки Казахстан, а також інших країн; емпіричні: педагогічні спостереження, тестування. Наукова новизна. У цій статті розглянуто сучасні дані щодо залежностей рівня фізичної підготовленості із загальним рівнем здоровʼя учнів молодшого шкільного віку (у препубертатному періоді), визначені особливості фізичного розвитку та фізичної підготовленості, функціонального стану дихальної системи, параметрів діяльності серцево-судинної системи за частотою серцевих скорочень учнів середньої ланки освіти, зокрема молодших школярів, їх перспективи в онтогенезі подальшого розвитку Даний факт може в подальшому сприяти більш діяльності, відповідно до їх індивідуального розвитку, статі та фізичної підготовленості. Узагальнено дані вітчизняної та зарубіжної літератури, а також представлено результати власних досліджень, а саме: здійснено оцінку рівня здоров'я та фізичних здібностей. На цьому фоні проаналізовано динаміку зростання фізичних здібностей учнів загальноосвітньої школи порівняно з результатами аналогічної роботи спортивного клубу. Висновки. На основі одержаних даних зроблено висновок, нестача рухової активності школярів пре пубертатного віку негативно відображається на подальшому перебігові онтогенетичного процесу і потребує виваженого підходу щодо створення уніфікованих та персоналізованих програм фізичної підготовки школярів та зростання кількості часів. що відводяться на заняття руховою активністю як у шкільній, так й в позакласній роботі в Республіці Казахстан та України й можливостей подальшого впровадження в інших країнах. | uk |
dc.description.abstract | The goal is to theoretically substantiate the need to assess the functional state of elementary school students in order to determine directions for reforming motor activity classes in elementary school. Methodology: theoretical analysis: in order to determine the importance of the problem of organizing physical education classes for children of pre-pubescent age, in schools and sports clubs of the Republic of Kazakhstan, as well as other countries; empirical: pedagogical observations, testing. Scientific novelty. This article examines modern data on the dependence of the level of physical fitness on the general level of health of primary school students (in the pre-pubertal period), the specifics of physical development and physical fitness, the functional state of the respiratory system, the parameters of the cardiovascular system based on the heart rate of middle school students links of education, in particular younger schoolchildren, their prospects in the ontogenesis of further development. This fact may further contribute to a more progressive approach of the teacher to the training of students in choosing an Olympic sport and successful sports activities, in accordance with their individual development, gender and physical fitness. Data from domestic and foreign literature are summarized, as well as the results of own research are presented, namely: an assessment of the level of health and physical abilities is carried out. Against this background, the dynamics of the growth of physical abilities of secondary school students compared to the results of similar work of a sports club was analyzed. Conclusions. On the basis of the obtained data, it was concluded that the lack of motor activity of pre-pubescent schoolchildren has a negative impact on the further course of the ontogenetic process and requires a balanced approach to the creation of unified and personalized programs of physical training of schoolchildren and an increase in the number of times. that are assigned to motor activity both in school and in extracurricular work in the Republic of Kazakhstan and Ukraine and the possibility of further implementation in other countries. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | фізична культура | uk |
dc.subject | спорт | uk |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку | uk |
dc.subject | фізичні навантаження | uk |
dc.subject | здоровʼя | uk |
dc.subject | онтогенез | uk |
dc.subject | physical culture | uk |
dc.subject | sport | uk |
dc.subject | children of primary school age | uk |
dc.subject | physical activity | uk |
dc.subject | health | uk |
dc.subject | ontogenesis | uk |
dc.title | Теоретичне обгрунтування необхідності раціонального використання фізичних навантажень у препубертатному періоді в школярів | uk |
dc.title.alternative | Theoretical justification of the need for rational use of physical activity in the prepubertal period in schoolchildren | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 614.449+37.0 15.3+796.0 11 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.3K(176).82 |