Міні-футбол – це унікальна, універсальна командна гра, що потребує від кожного гравця максимально ефективних дій як в атаці так і в обороні.
Серед багатьох факторів, що впливають на результати матчів в міні-футболі, а відповідно і на результат спортивної діяльності, безсумнівно, є рівень технічної підготовки кожного гравця команди. З нашої точки зору, питання навчання базовим індивідуальним діям гравців студентської команди з міні-футболу при здійсненні відбору м’яча є надзвичайно важливим та недостатньо вивченим. У статті зроблено спробу виявити особливості навчання гравців студентської команди з міні-футболу таким базовим індивідуальним діям при відборі м’яч, як: захисна стійка, ходьба, біг, ривок, стрибки, зупинки. Мета дослідження ̶виявити особливості навчання гравців студентської команди з міні-футболу базовим індивідуальним діям при відборі м’яча. Методологічною основою дослідження є системний та особистісно-орієнтований підходи з метою аналізу наукових публікацій і методичних джерел, а також аналізу базових індивідуальних оборонних ігрових дій та виявлення важливих особливостей навчання гравців студентської команди з міні-футболу індивідуальним діям при відборі м’яча. У роботі використано багаторівневий системний аналіз наукових джерел, що ґрунтується на філософському, загально-науковому, частково-науковому та конкретно-науковому рівнях пізнання. Наукова новизна. За допомогою проведеного дослідження було виявлено важливі особливості навчання гравців студентської команди з міні-футболу базовим індивідуальним діям при відборі м’яча. Висновки. Питання базових індивідуальних дій гравців при відборі м’яча в міні-футболі є важливим та недостатньо вивченим. Під час дослідження виявлено особливості навчання наступним базовим індивідуальним діям гравців студентської команди при відборі м’яча в міні-футболі: захисна стійка, ходьба, біг, ривок, стрибки, зупинки.
Mini-football is a unique, universal team game that requires every player to be as efficient as possible in both attack and defense. Among the many factors that affect the result of matches in mini-football, and, accordingly, the result of sports activities, there is no doubt the level of technical training of each team player. From our point of view, the issue of teaching the basic individual actions of the players of the student mini-soccer team when selecting the ball is extremely important and insufficiently studie. In the article, an attempt is made to reveal the peculiarities of training the players of the student mini-football team in such basic individual actions when picking up the ball as: defensive stance, walking, running, dashing, jumping, stopping. The purpose of the research is to reveal the peculiarities of teaching players of the student mini-football team basic individual actions when picking up the ball. The methodological basis of the research is a systematic and person-oriented approach with the aim of analyzing scientific publications and methodical sources, as well as analyzing basic individual defensive game actions and identifying important features of training players of the student mini-soccer team to individual actions when selecting the ball. The work uses a multi-level systematic analysis of scientific sources based on philosophical, general-scientific, partial-scientific and specific-scientific levels of knowledge. Scientific novelty. With the help of the conducted research, important features of teaching the players of the student mini-soccer team basic individual actions when picking up the ball were revealed. Conclusions. The question of the basic individual actions of players when selecting the ball in mini-football is important and insufficiently studied. During the study, the peculiarities of learning the following basic individual actions of the players of the student team when picking up the ball in mini-football were revealed: defensive stance, walking, running, dashing, jumping, stopping.