Результативність змагальної діяльності у ігрових видах спорту, що здійснюється в умовах безпосереднього протиборства з суперником, значною мірою обумовлена рівнем розвитку координаційних можливостей спортсменів і бадмінтон, як вид спорту, не є винятком. Мета роботи - науково обґрунтувати методику розвитку координаційних здібностей на етапі початкової підготовки юних бадмінтоністів засобами міжнародної програми BWF Shuttle Time. Методологія. У дослідженні використовувалися такі методи дослідження: теоретичні – системний аналіз спеціальної наукової літератури; праксиметричні – вивчення статистичної, навчальної та методичної документації, програм і результатів діяльності. Наукова новизна результатів дослідження полягає в наступному: буде виявлено найбільш значущі для успішності змагальної діяльності в бадмінтоні види координаційних здібностей; буде уточнено вікові особливості рівня розвитку загальних та специфічних координаційних здібностей юних бадмінтоністів 8-11 років. Висновки. Узагальнюючи вище викладене зауважимо, що методика розвитку координаційних здібностей юних бадмінтоністів на етапі початкової підготовки з використанням засобів міжнародної програми BWF Shuttle Time повинна бути спрямована на вирішення завдань розвитку загальних і специфічних координаційних здібностей, значущих для успішної змагальної діяльності в бадмінтоні. Розвиток координаційних здібностей повинен здійснюватися з урахуванням специфічних принципів організації навчально-тренувального процесу: комплексного підходу до розвитку і діагностики координаційних здібностей; єдності розвитку психічних і моторних компонентів рухових здібностей; єдності навчальних і розвиваючих впливів на спортсменів; варіативності цих впливів; безперервності і поступового нарощування розвивально-тренувальних дій.
The purpose of the work is to scientifically substantiate the methodology for the development of coordination abilities at the stage of initial training of young badminton players by means of the BWF Shuttle Time international program. The following research methods were used in the study: theoretical - systematic analysis of special scientific literature; praximetric - study of statistical, educational and methodical documentation, programs and activity results. The scientific novelty of the research results is as follows: the types of coordination abilities most significant for the success of competitive activities in badminton will be revealed; the age specific features of the level of development of general and specific coordination abilities of young badminton players aged 8-11 will be clarified. Summarizing the above, we note that the method of developing the coordination abilities of young badminton players at the stage of initial training using the tools of the BWF Shuttle Time international program should be aimed at solving the tasks of developing general and specific coordination abilities, which are significant for the success of competitive activities in badminton. The development of coordination abilities should be carried out taking into account the specific principles of the organization of the educational and training process: a comprehensive approach to the development and diagnosis of coordination abilities; unity of development of mental and motor components of motor abilities; the unity of educational and developmental influences on athletes; variability of these influences; continuity and gradual increase of developmental and training activities.