У статті розглянуто зміст рекреаційно-оздоровчої діяльності студентів. Здійснено аналіз спеціалізованої літератури з обраної проблеми. Обґрунтовано актуальність даної теми. Встановлено значення й місце оздоровчо-рекреаційних технологій в забезпеченні якості життя студентської молоді. Рекреаційно-оздоровча діяльність є відновленням фізичного і психологічного стану людини. Доведено багатьма фахівцями, що спортивні ігри, як засіб фізичної активності має низку переваг внаслідок їх емоційності, доступності та оздоровчо-рекреаційному ефекту, що обумовлено впливом на фізичну та психоемоційну сферу студентів ЗВО. Спортивні ігри крім оздоровчого ефекту, зміни середовища діяльності, що супроводжується різними ситуаціями і рухами, приносять задоволення, забезпечують активне відновлення сил, розвивають фізичні якості. Метою дослідження є визначення впливу спортивних ігор як засобу рекреаційно-оздоровчої діяльності на фізичну підготовленість студентів 1-2 курсів ЗВО. Методологія. У досліджені прийняли участь 60 студентів з 1-2 курсів, які відвідували заняття з фізичного виховання. Визначення фізичної підготовленості студентів ми оцінювали за результатами 4 тестів. Експеримент тривав 1 семестр, а періодичність занять – 2 рази на тиждень. Для забезпечення об'єктивності дослідження було використано декілька загальнонаукових і педагогічних методів: аналіз і синтез наукової літератури з обраної проблеми; педагогічні методи і методи статистичної обробки даних. Висновки. Проведено педагогічний експеримент, що дав можливість визначити ефективність використання сучасних технологій фізичної рекреації, а особливо спортивних ігор як засобу оздоровлення для підвищення фізичної підготовленості студентів1-2 курсів, які відвідували заняття з фізичного виховання.
The article examines the content of students' recreational and health activities. An analysis of specialized literature on the selected problem was carried out. The relevance of this topic is substantiated. The importance and place of health and recreation technologies in ensuring the quality of life of student youth has been established. Recreational health activities are the restoration of a person's physical and psychological state. It has been proven by many specialists that sports games as a means of physical activity have a number of advantages due to their emotionality, accessibility and health-recreational effect, which is due to the impact on the physical and psycho-emotional sphere of students of higher education institutions. Sports games, in addition to the health-improving effect, change the activity environment, which is accompanied by various situations and movements, bring pleasure, provide active recovery, develop physical qualities. The purpose of the study is to determine the influence of sports games as a means of recreational and health-improving activities on the physical fitness of students of the 1st-2nd years of higher education. Methodology. 60 students from 1-2 courses took part in the study. We assessed the determination of students' physical fitness based on the results of 4 tests. The experiment lasted 1 semester, and the frequency of classes was 2 times a week. To ensure the objectivity of the research, several general scientific and pedagogical methods were used: analysis and synthesis of scientific literature on the selected problem; pedagogical methods and methods of statistical data processing. Conclusions. A pedagogical experiment was conducted, which made it possible to determine the effectiveness of the use of modern technologies of physical recreation, and especially sports games as a means of improving the physical fitness of students of 1-2 courses who attended physical education classes.