Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування умінь використання методів психофізичного тренування як ключове завдання підготовки майбутніх педагогів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мішаровський, Руслан Миколайович
dc.contributor.author Галай, Марія Дмитрівна
dc.contributor.author Матвієнко, Михайло Іванович
dc.date.accessioned 2024-04-25T06:51:06Z
dc.date.available 2024-04-25T06:51:06Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мішаровський, Р. М. Формування умінь використання методів психофізичного тренування як ключове завдання підготовки майбутніх педагогів / Р. М. Мішаровський, М. Д. Галай, М. І. Матвієнко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 3К (176). – С. 334-338. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44953
dc.description.abstract Метою дослідження було освітлення поглядів авторів на особливості формування умінь використовувати методи психофізичного тренування в навчальній підготовці студентів в умовах воєнного стану і екстремальної ситуації навчання; формування умінь у студентів щодо осмислення засобів фізичної культури та їх впливу на фізичний і психічний стан людини як регуляторів емоційних станів та тренувальних процесів щодо протистояння стресовим умовам. Методологія. В роботі освітлено погляди авторів наукової літератури на технології регулювання психологічних станів людини за допомогою фізичних вправ; здійснено огляд теоретичних обґрунтувань взаємозалежності фізичних та психічних станів; представлено посилання на історичні джерела теоретичного вивчення стресу. Авторами презентовано вступну частину дослідження психологічних станів студентів першого курсу в період початку військового вторгнення та наголошено на необхідності емпіричних досліджень з метою розробки методичних рекомендацій по формуванню умінь самостійно використовувати засоби психофізичного тренування. Новизною дослідження слід вважати запропоновані авторами форми та методи дослідження та методичної реалізації щодо врахування психологічних станів студентів та їх впливу на навчальний процес з подальшим використанням їх результатів у педагогічному контролі та процесі розробок методичних рекомендацій. У висновках вказується, що використання методів психофізичного тренування може бути ефективним способом вирішення проблем організації навчального процесу. Наголошено, що регуляція свідомості тих, хто навчається за допомогою психофізичного тренування є ефективною можливістю спрямувати увагу на виконання поставлених освітніх завдань, зниження емоційної напруги, підвищення ефективності в досягненні запланованих результатів. uk
dc.description.abstract The purpose of the study was to clarify the views of the authors on the peculiarities of the formation of skills to use methods of psychophysical training in the educational preparation of students in the conditions of martial law and an extreme situation of education. Formation of students' skills in understanding the means of physical culture and their impact on the physical and mental state of a person as regulators of emotional states and training processes to resist stressful conditions. Methodology. The work sheds light on the views of the authors of scientific literature on the technology of regulating the psychological states of a person with the help of physical exercises; a review of the theoretical justifications of the interdependence of physical and mental states was carried out; references to the historical sources of the theoretical study of stress are presented. The authors presented the introductory part of the study of the psychological states of first-year students during the period of the military invasion and emphasized the need for empirical research in order to develop methodological recommendations for the formation of the ability to independently use the means of psychophysical training. The novelty of the study should be considered the forms and methods of research and methodical implementation proposed by the authors regarding taking into account the psychological states of students and their influence on the educational process with the further use of their results in pedagogical control and the process of developing methodological recommendations. The conclusions indicate that the use of psychophysical training methods can be an effective way to solve the problems of organizing the educational process. It is emphasized that the regulation of the consciousness of those who study with the help of psychophysical training is an effective opportunity to direct attention to the fulfillment of educational tasks, reduce emotional tension, and increase efficiency in achieving the planned results. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject психофізичне тренування uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject спорт uk
dc.subject фізична рекреація uk
dc.subject psychophysical training uk
dc.subject physical culture uk
dc.subject physical education uk
dc.subject sports uk
dc.subject physical recreation uk
dc.subject health training uk
dc.subject оздоровче тренування uk
dc.title Формування умінь використання методів психофізичного тренування як ключове завдання підготовки майбутніх педагогів uk
dc.title.alternative Formation of the skills of developing psycho-physical training methods as a key task of the training of future teachers uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.3K(176).73


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу