У статті розкрито науково-методичні підходи до проблеми впровадження і реалізації технологій оздоровчої спрямованості студентів медичних груп. Актуальним залишається розв’язання важливих питань щодо погіршення стану здоров’я студентської молоді, зниження рівня її рухової активності, недостатнього рівня мотивації до занять з фізичного виховання, що потребує створення та реалізацію практичних заходів спрямованих на впровадження сучасних технологій в процес фізичного виховання студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям. Вибір теми дослідження «Методика навчання фізичних вправ засобами спортивних ігор студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям» обумовлено необхідністю підвищення ефективності процесу фізичного виховання студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям, що відповідає соціально-економічним вимогам і здійснюється за «умовою впровадження» оздоровчих технологій навчання в процес фізичного виховання студентської молоді. Запропоновану модель методики навчання фізичних вправ і розвитку фізичних якостей засобами бадмінтону у процесі фізичного виховання студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям, ми пропонуємо представити як систему з визначеними складовими, які утворюється сукупністю, підпорядкуванням та співвідношенням внутрішніх зв’язків між її елементами. В результаті проведених досліджень, нами було встановлено, що переважна кількість студентів експериментальної групи у кількості 30 студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям, яка займалась по запропонованій нами методиці навчання фізичних вправ засобами бадмінтону підтвердила її ефективність, про що свідчать результати досягнень студентів в оволодінні технічними уміннями та навичками гри в бадмінтон. Порівняння остаточних результатів між експериментальною та контрольною групами доводить про значний приріст показників по всім запропонованим тестам у студентів експериментальної групи та позитивний вплив методики навчання фізичних вправ засобами бадмінтону студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям.
Scientific and methodological approaches to the problem of implementation and realization of health-oriented technologies of students of medical groups are disclosed in the dissertation research. The solution of important issues regarding the deterioration of the state of health of student youth, a decrease in the level of their motor activity, an insufficient level of motivation for physical education classes, which requires the creation and implementation of practical measures aimed at the implementation of modern technologies in the process of physical education of students of a pedagogical profile with weakened health, remains relevant. The choice of the research topic "The method of teaching physical exercises by means of sports games for students of the pedagogical profile with weakened health" is due to the need to increase the effectiveness of the process of physical education of students of pedagogical profile with weakened health, which meets socio-economic requirements and is carried out under the "condition of implementation" of health learning technologies in the process of physical education of student youth. The proposed model of the methodology of teaching physical exercises and the development of physical qualities by means of badminton in the process of physical education of students of a pedagogical profile with weakened health, we propose to present as a system with defined components, which is formed by the totality, subordination and ratio of internal connections between its elements. In this regard, the motivational and target component is the main, system-forming part of the learning process and includes the purpose, tasks, functions and orientation of physical education of students of the pedagogical profile with weakened health, which contributes to the formation of students' motivation and a conscious attitude to the educational process of physical education, its means and methods, independent motor activities, the desire to constantly improve physical culture and sports skills.