Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Раціональне комбінування програмних модулів з ігрових видів спорту в рамках концепції "Нова українська школа" для оптимізації процесу фізичного виховання у 5 та 6 класах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Масенко, Лариса Володимирівна
dc.contributor.author Литовченко, М. С.
dc.contributor.author Мельниченко, О. С.
dc.date.accessioned 2024-04-25T06:39:07Z
dc.date.available 2024-04-25T06:39:07Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Масенко, Л. В. Раціональне комбінування програмних модулів з ігрових видів спорту в рамках концепції "Нова українська школа" для оптимізації процесу фізичного виховання у 5 та 6 класах / Л. В. Масенко, М. С. Литовченко, О. С. Мельниченко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 3К (176). – С. 313-316. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44948
dc.description.abstract Побудова раціональної та ефективної системи фізичного виховання у сфері середньої освіти є надзвичайно важливою проблематикою для України, особливо враховуючи ті труднощі, з якими зіштовхнулася наша країна. З огляду на це, завдання розбудови системи фізичного виховання учнів закладів загальної середньої освіти отримує першочергове значення [1-3]. Мета даної роботи полягає у визначенні раціонального, ефективного та доцільного способу комбінування окремих програмних модулів, що наявні у змісті модельної навчальної програми із фізкультури для 5 та 6 класів для організації високоякісного процесу фізичного виховання здобувачів освіти. Для досягнення зазначеної мети обрано модулі таких ігрових видів спорту, як баскетбол, гандбол та волейбол. Також метою роботи було визначення характеру суб’єктивного сприймання означених видів спорту здобувачами освіти та їх батьками. Розуміння цього дозволить ефективніше організувати процес фізичного виховання за запропонованою програмою. Методологія дослідження включає в себе теоретичний аналіз доступної наукової літератури та метод анкетування. Наукова новизна роботи полягає у вдосконаленні процесу організації фізичного виховання у закладах загальної середньої освіти, враховуючи діючу освітню концепцію «Нова українська школа». В якості висновку зазначено, що варіант річної програми з фізкультури, який заснований на комбінуванні таких програмних модулів, як «баскетбол», «гандбол» та «волейбол» може бути надзвичайно ефективною та продуктивною системою фізичного виховання здобувачів освіти 5 та 6 класу школи. Прогнозується, що поєднання цих видів спорту більш комплексно вплине на розвиток різноманітних фізичних та психомоторних навичок, а також сприятиме загальному фізичному та соціальному розвитку дітей. uk
dc.description.abstract Building a rational and effective system of physical education in the field of secondary education is extremely important for Ukraine, especially considering the challenges that our country is facing. Given this, the task of developing a system for students' physical education in general secondary education institutions is of primary importance. The aim of this work is to determine a rational, effective, and expedient method of combining individual program modules available in the content of the model physical education curriculum for 5th and 6th grades, in order to organize a high-quality process of students' physical education. To achieve this goal, modules from such game sports as basketball, handball, and volleyball were selected. Additionally, the aim of the work was to determine the nature of students' and their parents' subjective perception of these sports. Understanding this will allow for a more effective organization of the physical education process according to the proposed program. The research methodology includes a theoretical analysis of available scientific literature and a questionnaire method. The scientific novelty of the work lies in improving the process of organizing physical education in general secondary education institutions, in line with the current educational concept "New Ukrainian School". In conclusion, it is stated that the annual physical education program version, which is based on the combination of such program modules as "basketball", "handball", and "volleyball", can be an extremely effective and productive system of physical education for 5th and 6th grade students. It is predicted that the combination of these types of sports will more comprehensively affect the development of various physical and psychomotor skills. Also it will contribute to the general physical and social development of children. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject Нова українська школа uk
dc.subject НУШ uk
dc.subject баскетбол uk
dc.subject волейбол uk
dc.subject гандбол uk
dc.subject physical education uk
dc.subject New Ukrainian School uk
dc.subject NUSc uk
dc.subject basketball uk
dc.subject volleyball uk
dc.subject handball uk
dc.title Раціональне комбінування програмних модулів з ігрових видів спорту в рамках концепції "Нова українська школа" для оптимізації процесу фізичного виховання у 5 та 6 класах uk
dc.title.alternative Rational combination of program modules from sports games within the framework of the "New Ukrainian School" concept to optimize the process of physical education in 5th and 6th grades uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.5.091.33:796.011.3
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.3K(176).68


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу