У статті розглянуто особливості педагогічної діяльності як складової педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури. Проаналізовано поняття «педагогічна діяльність», яку розуміють як вид діяльності, що виражається у процесуальному та результативних аспектах. Педагогічна діяльність це професійна активність педагога, в якій за допомогою різних засобів впливу на учнів реалізуються задачі навчання й виховання, також зауважено, що педагогічна діяльність починається не з постановки цілей, а з аналізу педагогічної ситуації, яка вже створює умови для діяльності. Педагогічна діяльність учитель фізичної культури, є дуже варіативною, так само як і умови викладання (спорт зал, вулиця, кабінет). Зазначено що педагогічна діяльність учителя фізичної культури зводиться не тільки до процесу передачі знань учням, формування у них рухових умінь і навичок і вихованню фізичних якостей, а здійснюється аналіз навчально-практичної діяльність учнів, оцінка її ефективності, вносяться відповідні корективи, тобто здійснює поточний контроль. Вказано основні напрями педагогічної діяльності учителя фізичної культури, серед яких: діагностичний − виявлення індивідуальних якостей школяра; орієнтовно-прогностичний − уміння педагога визначати цілі, мету, зміст; конструктивно-проектувальний − передбачає планування, відбір засобів, методів впливу на учня; організаційно-діяльнісний − проявляється в організації різних форм фізичного виховання, налагодженні контактів із школярами, дорослим оточенням; комунікативний − здатність спілкуватися, налагоджувати контакти; аналітично-оціночний − полягає в аналізі як власних дій, так і дій вихованців; дослідницько-творчий − з’ясування індивідуально-психічних особливостей вихованців. Зазначено, що педагогічна діяльність вчителя фізичної культури має бут спрямована на вирішення завдань фізичного виховання, яке в свою чергу є важливим засобом фізичного, соціального і духовного розвитку індивіда. Вказано що, педагогічна діяльність учителя фізичної культури − це складний, багатовимірний і високодинамічний процес, який відбувається в умовах, що постійно змінюються, з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей дітей і особистості педагога.
The article examines the peculiarities of pedagogical activity as a component of the pedagogical skills of future teachers of physical education. The concept of "pedagogical activity", which is understood as a type of activity expressed in procedural and effective aspects, is analyzed. Pedagogical activity is the professional activity of a teacher, in which the tasks of teaching and upbringing are realized with the help of various means of influencing students, it is also noted that pedagogical activity does not begin with setting goals, but with the analysis of the pedagogical situation, which already creates conditions for activity. The pedagogical activity of a physical education teacher is very variable, as are the teaching conditions (gym, street, office). It is noted that the pedagogical activity of a physical culture teacher is reduced not only to the process of imparting knowledge to students, the formation of their motor abilities and skills, and the education of physical qualities, an analysis of the educational and practical activity of students is carried out, an assessment of its effectiveness is made, appropriate corrections are made, that is, current control is carried out. The main directions of the pedagogical activity of the physical culture teacher are indicated, including: diagnostic − identification of the individual qualities of the student; indicative-prognostic teacher's ability to determine goals, purpose, content; constructive-projective involves planning, selection of means, methods of influencing the student; organizational and activity manifested in the organization of various forms of physical education, establishing contacts with schoolchildren, adult environment; communicative - the ability to communicate, establish contacts; analytical-evaluative consists in the analysis of both one's own actions and the actions of pupils; research-creative elucidation of individual and mental characteristics of pupils. It is noted that the pedagogical activity of a physical culture teacher should be aimed at solving the tasks of physical education, which in turn is an important means of physical, social and spiritual development of an individual. It is indicated that the pedagogical activity of a physical culture teacher is a complex, multidimensional and highly dynamic process that takes place in constantly changing conditions, taking into account the age and individual characteristics of children and the teacher's personality.