ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Гладощук, О. Г. | |
dc.date.accessioned | 2024-04-24T11:32:16Z | |
dc.date.available | 2024-04-24T11:32:16Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гладощук, О. Г. Корекція психоемоційного стану студентської молоді засобами атлетичної гімнастики / О. Г. Гладощук // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 3К (176). – С. 182-187. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44911 | |
dc.description.abstract | Психоемоційний стан є одним із головних факторів, що впливає на життєдіяльність людини, оскільки він може призвести як до підвищення тонусу, так і до занепаду життєвих сил. Загальний психоемоційний стан складається з багатьох чинників, зокрема самопочуття, активності та настрої. Активний руховий режим пришвидшує процес набуття психологічної стійкості та адаптації до професійної діяльності, суттєво поліпшуються загальний стан і самопочуття людини, підвищуються його працездатність і можливість протистояти стомленню. Все це дозволяє вважати, що розробка та обґрунтування педагогічних умов, системи засобів атлетичної гімнастики для програми корекції психоемоційного стану студентської молоді до освітньої діяльності є сучасним та актуальним дослідженням. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити психоемоційний стан студентської молоді, розробити та запровадити методику занять атлетичною гімнастикою направлену на корекцію негативного психоемоційного стану. Методологія: Дослідження проводилось в два етапи. На І етапі для вирішення поставлених завдань використовувалися методи дослідження: психолого-педагогічне спостереження – з метою з’ясування вмотивованості студентської молоді на досягнення успіху в діяльності; анкетування; методи психологічної діагностики «Самооцінка психічних станів» Г. Айзенка – для визначення показників психічних станів студентів (тривожність, фрустрація, агресивність, ригідність); методика дослідження емоційного інтелекту Н. Холла – для визначення показників та рівня розвитку емоційного інтелекту у студентської молоді. На ІІ етапі використовувалась методи: анкетування; антропометричні виміри; медико-педагогічне спостереження (пульсометрія, тонометрія, функціональні проби); методи рухових тестів, методика дослідження емоційного інтелекту Н. Холла та метод силової гімнастики Hot Iron. Висновки. Проведене дослідження дає можливість стверджувати що, запропонована методика психоемоційної корекції негативних станів студентської молоді з використанням кардіо-силового тренування виявилися ефективною як в покращенні психоемоційного стану так і фізичній підготовці і в показниках функціонального стану, сприяє формуванню здорового способу життя, підвищує мотивацію до занять фізичною культурою. | uk |
dc.description.abstract | The psycho-emotional state is one of the main factors affecting a person's life, as it can lead to both an increase in tone and a decline in vitality. The general psycho-emotional state consists of many factors, including well-being, activity and mood. An active movement regime accelerates the process of acquiring psychological stability and adaptation to professional activity, significantly improves the general condition and well-being of a person, and increases his work capacity and the ability to resist fatigue. All this allows us to believe that the development and substantiation of pedagogical conditions, the system of athletic gymnastics tools for the program of correction of the psycho-emotional state of student youth before educational activities is a modern and relevant research. The purpose of the study: to theoretically substantiate and empirically investigate the psycho-emotional state of student youth, to develop and implement a method of training in athletic gymnastics aimed at correcting a negative psycho-emotional state. Methodology: The research was conducted in two stages. At the 1st stage, research methods were used to solve the tasks: psychological and pedagogical observation - with the aim of finding out the motivation of student youth to achieve success in activities; survey; methods of psychological diagnosis "Self-assessment of mental states" by H. Eysenka - to determine indicators of students' mental states (anxiety, frustration, aggressiveness, rigidity); the method of research of emotional intelligence of N. Hall - to determine indicators and level of development of emotional intelligence among student youth. At the II stage, the following methods were used: questionnaires; anthropometric measurements; medical and pedagogical observation (pulsometry, tonometry, functional tests); movement test methods, N. Hall's emotional intelligence research method, and the Hot Iron strength gymnastics method. Conclusions. The conducted research makes it possible to state that the proposed method of psycho-emotional correction of negative states of student youth using cardio-strength training proved to be effective both in improving the psycho-emotional state and in physical training and in indicators of functional state, contributes to the formation of a healthy lifestyle, increases motivation for physical education. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | студентська молодь | uk |
dc.subject | психоемоційний стан | uk |
dc.subject | корекція | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | фізична культура | uk |
dc.subject | стрес | uk |
dc.subject | тривожність | uk |
dc.subject | student youth | uk |
dc.subject | psycho-emotional state | uk |
dc.subject | correction | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | physical culture | uk |
dc.subject | stress | uk |
dc.subject | anxiety | uk |
dc.title | Корекція психоемоційного стану студентської молоді засобами атлетичної гімнастики | uk |
dc.title.alternative | Correction of student’s psycho-emotional state using athletic gymnastics | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 396.011.3 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.3K(176).39 |