Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Принципи розвитку рухової активності студентів засобами спортивних ігор в освітньому середовищі університету

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Базильчук, В. Б.
dc.contributor.author Коновальська, Л. О.
dc.contributor.author Кушнірюк, С. Г.
dc.date.accessioned 2024-04-24T09:14:15Z
dc.date.available 2024-04-24T09:14:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Базильчук, В. Б. Принципи розвитку рухової активності студентів засобами спортивних ігор в освітньому середовищі університету / В. Б. Базильчук, Л. О. Коновальська, С. Г. Кушнірюк // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 3К (176). – С. 74-77. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44884
dc.description.abstract У статті розкрито сутність принципів розвитку рухової активності студентів засобами спортивних ігор в освітньому середовищі університету, які посідають одне з провідних місць, оскільки вони тісно пов’язані з подальшою оптимізацією педагогічного процесу у закладах вищої освіти. Розглянуто загальні принципи фізичного виховання, а саме: гармонійного розвитку особистості, зв’язку фізичного виховання з трудовою діяльністю, оздоровчої спрямованості; основні принципи фізичного виховання: гуманістичної орієнтації, пріоритету потреб, мотивів та інтересів особистості, індивідуалізації; дидактичні принципи фізичного виховання: свідомості й активності, наочності, систематичності й послідовності, безперервності, доступності та диференціації навчання. Зазначено, що реалізація принципів у організації освітнього процесу значно підвищує ефективність усіх структурних компонентів фізичного виховання, а зміст принципів визначає основні вимоги до побудови, змісту, методів і організації процесу формування фізичної культури особистості, регламентуючи міру спільної діяльності педагога та студента. Підкреслено, що ефективність нових положень у фізичному вихованні можлива лише за умови формування принципів, які обґрунтовують теоретичну, практичну і оздоровчу спрямованість. Зазначено, що реалізація принципів розвитку рухової активності студентів засобами спортивних ігор в освітньому середовищі університету дозволить застосовувати спортивні ігри в аудиторний і позааудиторний час, та ефективно організовувати заняття з фізичного виховання здобувачів вищої освіти. uk
dc.description.abstract The article reveals the essence of the principles of the development of motor activity of students by means of sports games in the educational environment of the university, which occupy one of the leading places, since they are closely related to the further optimization of the pedagogical process in institutions of higher education. The general principles of physical education are considered, namely: harmonious development of the personality, connection of physical education with labor activity, health orientation; basic principles of physical education: humanistic orientation, priority of needs, motives and interests of the individual, individualization; didactic principles of physical education: consciousness and activity, visibility, systematicity and consistency, continuity, accessibility and differentiation of training. It is noted that the implementation of the principles in the organization of the educational process significantly increases the effectiveness of all structural components of physical education, and the content of the principles determines the basic requirements for the construction, content, methods and organization of the process of forming the physical culture of the individual, regulating the degree of joint activity of the teacher and the student. It is emphasized that the effectiveness of the new provisions in physical education is possible only under the condition of the formation of principles that substantiate the theoretical, practical and health-improving orientation. It is noted that the implementation of the principles of the development of motor activity of students by means of sports games in the educational environment of the university will make it possible to use sports games in the classroom and outside the classroom, and to effectively organize classes on physical education of students of higher education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject студенти uk
dc.subject засоби спортивних ігор uk
dc.subject освітнє середовище університету uk
dc.subject physical education uk
dc.subject students uk
dc.subject means of sports games uk
dc.subject educational environment of the university uk
dc.subject загальні, основні та дидактичні принципи uk
dc.subject general, basic and didactic principles uk
dc.title Принципи розвитку рухової активності студентів засобами спортивних ігор в освітньому середовищі університету uk
dc.title.alternative Principles of the development of students' movement activity through sports games in educational environment of the university uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.3K(176).16


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу