ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шеремет, М. К. | |
dc.contributor.author | Супрун, Д. М. | |
dc.contributor.author | Григоренко, Т. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-04-19T11:24:06Z | |
dc.date.available | 2024-04-19T11:24:06Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Шеремет, М. К. Міжкультурна компетентність як провідна тенденція професійної підготовки / М. К. Шеремет, Д. М. Супрун, Т. В. Григоренко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 45. – С. 148-153. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44847 | |
dc.description.abstract | Підняте питання формування міжкультурної компетенції фахівців галузі інклюзивної освіти. Окреслена мета дослідження, що полягає у висвітленні теоретичних та методичних засад формування зазначеної культури, обґрунтуванні сучасних тенденцій формування педагогічної культури фахівців в умовах інклюзивного навчання та наданні методичних рекомендацій з її формування. Вказано на шляхи провадження в вітчизняне суспільство новітньої парадигми підготовки фахівців зазначеної категорії в якості складової системи соціальної захищеності, відповідальності та соціальної згуртованості України в умовах сучасних інтеграційних викликів і зміцнення соціальної згуртованості загалу. Наведено аналітичний огляд дослідження формування інклюзивної культури фахівців галузі спеціальної освіти. Висвітлено багатовекторну модель підготовки фахівців галузі спеціальної та інклюзивної освіти, у тому числі, і післядипломної освіти. Отже, окреслено перспективи модернізації професійної підготовки в умовах новітнього суспільства, приділяючи належну увагу формуванню міжкультурної компетенції фахівців галузі інклюзивної освіти. | uk |
dc.description.abstract | The question of the formation of intercultural competence of specialists in the field of inclusive education was raised. The goal of the research is outlined, which consists in elucidating the theoretical and methodological foundations of the formation of the specified culture, substantiating the modern trends in the formation of the pedagogical culture of specialists in the conditions of inclusive education, and providing methodological recommendations for its formation. Ways of introducing the newest paradigm of training specialists of the specified category into the national society as a component of the system of social security, responsibility and social cohesion of Ukraine in the conditions of modern integration challenges and strengthening of social cohesion in general are indicated. An analytical review of the study of the formation of an inclusive culture of specialists in the field of special education is given. The multi-vector model of training specialists in the field of special and inclusive education, including postgraduate education, is highlighted. So, the prospects for the modernization of professional training in the conditions of modern society are outlined, paying due attention to the formation of intercultural competence of specialists in the field of social and inclusive education. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | міжкультурна компетентність | uk |
dc.subject | інклюзивна культура | uk |
dc.subject | інклюзивне суспільство | uk |
dc.subject | фахівець галузі соціальної та інклюзивної освіти | uk |
dc.subject | intercultural competence | uk |
dc.subject | inclusive culture | uk |
dc.subject | inclusive society | uk |
dc.subject | specialist in the field of sоcial and inclusive education | uk |
dc.title | Міжкультурна компетентність як провідна тенденція професійної підготовки | uk |
dc.title.alternative | Intercultural Competence as a Intercultural Competence as a Leading Trend of Professional Training | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 005.336.2:008-24.63]:378.091.3 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.23 |