Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Загальні принципи організації підтриманого проживання та транзитного навчання дорослих осіб з інтелектуальними порушеннями

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чепурна, Л. Г.
dc.contributor.author Маруда, О. Г.
dc.date.accessioned 2024-04-19T11:07:41Z
dc.date.available 2024-04-19T11:07:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Чепурна, Л. Г. Загальні принципи організації підтриманого проживання та транзитного навчання дорослих осіб з інтелектуальними порушеннями / Л. Г. Чепурна, О. Г. Маруда // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 45. – С. 124-130. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44844
dc.description.abstract У статті визначено основні принципи організації підтриманого проживання та транзитного навчання осіб з інтелектуальними порушеннями. Визначено поняття «підтримане проживання та транзитне навчання». Наголошено на важливості дотримання прав осіб з інтелектуальними порушеннями шляхом забезпечення послуг підтриманого проживання, які відповідають європейським принципам корекційно-педагогічної допомоги таким людям. Обґрунтовані основні моменти забезпечення підтриманого проживання та описано важливість транзитного перебування як першого етапу впровадження підтриманого проживання. Визначені індивідуальні цілі та задачі навчання в умовах транзитного перебування. uk
dc.description.abstract The article defines the main principles of the organization of assisted living and transit training of persons with intellectual disabilities. It describes what supported accommodation and transit training are. The importance of respecting the rights of persons with intellectual disabilities by providing assisted living services that meet the European principles of correctional and pedagogical assistance to such people is emphasized. The main points of providing assisted living are defined and the importance of transit stay as the first stage of implementation of supported accommodation is described. The individual goals and tasks of education in the conditions of transit stay are described. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject інтелектуальні порушення uk
dc.subject люди з інвалідністю uk
dc.subject підтримане проживання uk
dc.subject транзитне навчання uk
dc.subject принципи підтриманого проживання uk
dc.subject корекційно-педагогічна допомога uk
dc.subject intellectual disabilities uk
dc.subject people with disabilities uk
dc.subject assisted living uk
dc.subject transit training uk
dc.subject principles of assisted living uk
dc.subject correctional and pedagogical assistance uk
dc.title Загальні принципи організації підтриманого проживання та транзитного навчання дорослих осіб з інтелектуальними порушеннями uk
dc.title.alternative General principles of the organization of assisted living and transit education of adults with intellectual disabilities uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376-156 36-053.8
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.20


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу