ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чепурна, Л. Г. | |
dc.contributor.author | Маруда, О. Г. | |
dc.date.accessioned | 2024-04-19T11:07:41Z | |
dc.date.available | 2024-04-19T11:07:41Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Чепурна, Л. Г. Загальні принципи організації підтриманого проживання та транзитного навчання дорослих осіб з інтелектуальними порушеннями / Л. Г. Чепурна, О. Г. Маруда // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 45. – С. 124-130. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44844 | |
dc.description.abstract | У статті визначено основні принципи організації підтриманого проживання та транзитного навчання осіб з інтелектуальними порушеннями. Визначено поняття «підтримане проживання та транзитне навчання». Наголошено на важливості дотримання прав осіб з інтелектуальними порушеннями шляхом забезпечення послуг підтриманого проживання, які відповідають європейським принципам корекційно-педагогічної допомоги таким людям. Обґрунтовані основні моменти забезпечення підтриманого проживання та описано важливість транзитного перебування як першого етапу впровадження підтриманого проживання. Визначені індивідуальні цілі та задачі навчання в умовах транзитного перебування. | uk |
dc.description.abstract | The article defines the main principles of the organization of assisted living and transit training of persons with intellectual disabilities. It describes what supported accommodation and transit training are. The importance of respecting the rights of persons with intellectual disabilities by providing assisted living services that meet the European principles of correctional and pedagogical assistance to such people is emphasized. The main points of providing assisted living are defined and the importance of transit stay as the first stage of implementation of supported accommodation is described. The individual goals and tasks of education in the conditions of transit stay are described. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | інтелектуальні порушення | uk |
dc.subject | люди з інвалідністю | uk |
dc.subject | підтримане проживання | uk |
dc.subject | транзитне навчання | uk |
dc.subject | принципи підтриманого проживання | uk |
dc.subject | корекційно-педагогічна допомога | uk |
dc.subject | intellectual disabilities | uk |
dc.subject | people with disabilities | uk |
dc.subject | assisted living | uk |
dc.subject | transit training | uk |
dc.subject | principles of assisted living | uk |
dc.subject | correctional and pedagogical assistance | uk |
dc.title | Загальні принципи організації підтриманого проживання та транзитного навчання дорослих осіб з інтелектуальними порушеннями | uk |
dc.title.alternative | General principles of the organization of assisted living and transit education of adults with intellectual disabilities | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 376-156 36-053.8 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.20 |