Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціалізація дітей з ментальними порушеннями в інклюзивному освітньому просторі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матющенко, І. М.
dc.date.accessioned 2024-04-18T13:06:33Z
dc.date.available 2024-04-18T13:06:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Матющенко, І. М. Соціалізація дітей з ментальними порушеннями в інклюзивному освітньому просторі / М. М. Матющенко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 45. – С. 69-73. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44835
dc.description.abstract У статті розглянуті теоретичні підходи щодо визначення проблеми соціалізації та адаптації дітей з ментальними порушеннями в інклюзивному освітньому просторі. Доведено, що діти з ментальними порушеннями мають значні труднощі у плані адаптації в нове соціальне середовище, що значною мірою впливає на соціально-психологічну адаптованість дітей зазначеної категорії в нову соціальну групу (клас). Висвітлено суть поняття, види та механізми соціалізації та адаптації дітей з ментальними порушеннями в загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі. Розглянуто питання включення дітей з ментальними порушеннями в інклюзивний освітній простір в сучасній системі освіти. uk
dc.description.abstract The article examines theoretical approaches to defining the problem of socialization and adaptation of children with mental disorders in an inclusive educational space. It has been proven that children with mental disorders have significant difficulties in adapting to a new social environment, which significantly affects the social and psychological adaptation of children of this category to a new social group (class). The essence of the concept, types and mechanisms of socialization and adaptation of children with mental disorders in general and special psychological and pedagogical literature is highlighted. The question of inclusion of children with mental disorders in the inclusive educational space in the modern education system is considered. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject дітиї з ментальними порушеннями uk
dc.subject інклюзивний освітній простір uk
dc.subject socialization uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject children with mental disorders uk
dc.subject inclusive educational space uk
dc.title Соціалізація дітей з ментальними порушеннями в інклюзивному освітньому просторі uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376-056.36:316.614-053.2
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.11


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу