У статті розглядається проблема пізнавальної діяльності незрячих учнів у період навчання грамоти. Саме він є дуже важливим у процесі навчання грамоти. Основною метою цього періоду є створення в учнів готовності та необхідних передумов до засвоєння грамоти. Обґрунтовано значимість добукварного періоду в процесі заповнення недоліків розвитку всіх сторін пізнавальної діяльності сліпих дітей. Відмічена важливість предметних уроків і екскурсій для формування загальнопізнавальних умінь у незрячих учнів.
В статье рассматривается проблема познавательной деятельности незрячих учеников в период обучения грамоты. Именно он является очень важным в процессе обучения грамоты. Основной целью этого периода является создание у учеников готовности и необходимых предпосылок к усвоению грамоты. Обоснована значимость добукварного периода в процессе заполнения недостатков развития всех сторон познавательной деятельности слепых детей. Отмеченная важность предметных уроков и экскурсий для формирования общепознавательных умений у незрячих учеников.
The article deals with the problem of the cognitive activity of blind students during the periodof teaching literacy. This period is very important in the process of teaching literacy. The main purpose of this period is to create readiness among students and the necessary prerequisites for mastering literacy. The significance of the pre-ABC period in the process of filling the deficiencies in the development of all aspects of the cognitive activity of blind children has been substantiated. The authors underline the importance of subject lessons and excursions for the development of general cognitive skills among blind students.