Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Чинники, що впливають на формування мотивації у дітей та підлітків до занять кіберспортом

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ярмоленко, М. А.
dc.contributor.author Жуков, В. О.
dc.contributor.author Акішев, О. В.
dc.date.accessioned 2024-04-04T07:06:44Z
dc.date.available 2024-04-04T07:06:44Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ярмоленко, М. А. Чинники, що впливають на формування мотивації у дітей та підлітків до занять кіберспортом / М. А. Ярмоленко, В. О. Жуков, О. В. Акішев // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 3 (175). – С. 204-209. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44748
dc.description.abstract У статті розглядаються чинники, що впливають на формування мотивації до занять кіберспортом у дітей і підлітків. Враховуючи щорічне зростання кількості дітей і підлітків, які захоплюються геймінгом, а згодом долучаються до професійних занять кіберспортом, цікаво дослідити їх мотивацію з метою залучення більшої кількості охочих займатись цим видом спорту. Також це дозволить вплинути на ефективність їх спортивної підготовки та досягнення високих результатів. Проаналізовано основні показники пізнавальної активності дітей і підлітків під час гри. Доведено, що 50,0% гравців мають високий рівень мотивації, 30% – середній та 20% – низький. Діти і підлітки цікавляться та захоплюються кіберспортом під впливом наступних чинників: геймплей; інтерес до тематики гри; графіка і звукова підтримка; мультиплеєрний режим; різноманітність завдань; спільний досвід; можливість самовираження; позитивні відгуки про кіберспортивну дисципліну. Встановлено, що найбільш впливовими мотивами у дітей і підлітків займатися кіберспортом є розважальний (16 балів), соціальний (28 балів) та ескапізму (36 балів), а наймеш впливовими – особистий (67 балів), матеріальний (70 балів) та оздоровчий (78 балів). uk
dc.description.abstract The article examines the factors affecting the formation of children and teenager’s motivation to engage in eSports. Considering the annual increase in the number of children and teenagers who are fond of gaming and later join professional eSports activities, it is interesting to investigate their motivation in order to attract more people willing to engage in this kind of sport. It will also allow to influence the effectiveness of their sports training and achieve high results. There were analyzed the main indicators of cognitive activity of children and teenagers during the game. It has been proven that 50.0% of players have a high level of motivation, 30% - medium and 20% - low. Children and teenagers are interested and enthusiastic about eSports under the influence of the following factors: gameplay; interest in the theme of the game; graphics and sound support; multiplayer mode; variety of tasks; shared experience; possibility of self-expression; positive feedback about eSports discipline. It was established that the most influential motives for children and teenagers to engage in eSports are entertainment (16 points), social (28 points) and escapism (36 points), and the least influential motives are personal (67 points), material (70 points) and health (78 points). uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject кіберспорт uk
dc.subject кіберспортсмени uk
dc.subject чинники uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject діти і підлітки uk
dc.subject геймінг uk
dc.subject eSports uk
dc.subject eSportsmen uk
dc.subject factors uk
dc.subject motivation uk
dc.subject children and teenagers uk
dc.subject gaming uk
dc.title Чинники, що впливають на формування мотивації у дітей та підлітків до занять кіберспортом uk
dc.title.alternative Factors affecting the formation of the motivation of children and teenagers to engage in eSports uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796:007+159.925
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.3(175).40


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу