ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сіренко, В. Г.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-04-04T06:47:16Z | |
dc.date.available | 2024-04-04T06:47:16Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Сіренко, В. Г. Характеристика компонентів психоемоційної стійкості учнів старшої школи у процесі фізичного виховання / В. Г. Сіренко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 3 (175). – С. 170-176. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44741 | |
dc.description.abstract | У статті за допомогою психологічних опитувальників досліджено суб’єктивну характеристику особливостей психоемоційного стану учнів старшої школи. Так, загалом, високий рівень самопочуття має 45,0% учнів, активності - 35,0% школярів, настрою - 25,0% учнівської молоді. З’ясовано, що стійкість до стресів в екстремальних ситуаціях переважної більшості хлопців старшого шкільного віку знаходиться в межах від нижче середнього до середнього рівнів. Дослідження тривожності показало, що в цілому учні старшої школи володіють дещо підвищеним рівнем реактивної (ситуативної) та особистісної тривожності (45,4±9,7 балів та 44,1±10,1 балів відповідно при p<0,05). За результатами оцінки сили волі встановлено, що цей показник вольових якостей в учнів старшої школи в середньому становить 18,1±4,5 балів та відповідає середньому рівню. Щодо рішучості, то в середньому у 52,5% досліджуваних учнів 10-11 класу можна назвати рішучими. Результати визначення рівня стресу, дали можливість встановити певну єдину тенденцію у цьому віці, а саме: низький рівень стійкості до стресу притаманний 12,01% обстежуваних, середній рівень – 59,42%, а високий – 28,57%. | uk |
dc.description.abstract | The article examines the subjective characteristics of the psycho-emotional state of high school students using psychological questionnaires. So, in general, 45.0% of students have a high level of well-being, activity - 35.0% of schoolchildren, mood - 25.0% of student youth. It was found that the resistance to stress in extreme situations of the vast majority of high school age boys is in the range from below average to average levels. The study of anxiety showed that, in general, high school students have a slightly increased level of reactive (situational) and personal anxiety (45.4±9.7 points and 44.1±10.1 points, respectively, at p<0.05). According to the results of the assessment of willpower, it was established that this indicator of willpower in high school students is on average 18.1±4.5 points and corresponds to the average level. As for determination, on average, 52.5% of the studied 10-11 graders can be called determined. The results of determining the level of stress made it possible to establish a certain single trend at this age, namely: a low level of resistance to stress is characteristic of 12.01% of the examinees, an average level - 59.42%, and a high level - 28.57%. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | психоемоційна стійкість | uk |
dc.subject | учні старшої школи | uk |
dc.subject | процес фізичного виховання | uk |
dc.subject | сила нервової системи | uk |
dc.subject | psycho-emotional stability | uk |
dc.subject | high school students | uk |
dc.subject | the process of physical education | uk |
dc.subject | strength of the nervous system | uk |
dc.title | Характеристика компонентів психоемоційної стійкості учнів старшої школи у процесі фізичного виховання | uk |
dc.title.alternative | Characteristics of the components of psycho-emotional stability of high school students in the process of physical education | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.3(175).33 |